Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Lisa - 13 maj 2013 20:57

Är precis hemkommen från en kvällspromenad med Sandra.

Inte särskilt varmt i kväll, men skönt ändå. :)


Loggade in på skolsajten tidigare i dag, å det visar sej att sista kursen, som jag trodde skulle gå av bara farten, innehåller en gigantisk gruppuppgift å en muntlig redovisning som ska va en halvtimme lång. :(

SKIT säger jag bara, det kommer bli extremt tufft innan semestern å utbildningsslutet i juni.

Får försöka njuta, samla kraft å energi under de sista LIA-veckorna, å sen bara be til högre makter att allt går vägen.

I morron kommer min lärare, å vi ska ha bedömning på mina insatser so far.

Jag tror det kommer gå okej, för min handledare verkar nöjd med mej. :)

Å hon är liksom inte den som är tyst om nått inte skulle funka, inte om min bild av henne är rätt i allafall. :D

Men man vet aldrig, negativ kritik är jag verkligen hyperkänslig mot, så jag kommer nog va nervös för det innan ändå.


Eftersom det inte varit några bekymmer med Leo sen vi kom blir det dagis för grabbsen i morron.

Tragiskt med en tvååring med stressmage, men det verkar ju som att vår Leo lider av nått inom den katergorin...


Viggo var himla söt i kväll när han sjöng en snutt, tittade på mej med sin viktigatse min å klargjorde att det var kompis-sången från Snick å Snack, alltså!   

 


Nu ska jag duscha av mej, sen ska vi se det absolut sista avsnitt på SoA säsong 4. :)


Vi hörs i morron!

Kram!

Av Lisa - 13 maj 2013 17:15

Snacka om jätte-lök! :)

Av Lisa - 13 maj 2013 15:01

I stället för en heldag på praktiken fick jag köra hem strax efter ett.

De ringde från dagis, tyckte Leo var hängig å hade bajsar fyra gånger.

Efter en stund hemma kan jag nog konsatera att det inte är några som helst fel på honom.

Hans mage reagerar säkerligen på "annan-än-hemma-mat" å tröttheten har säkert samma orsak, första dagen på dagis efter fyra lediga dagar. 

Vi får hålla honom under uppsikt, men jag ser ingen anledning att hålla honom hemma i morron om han inte blir dålig under kvällen.

Nu har han rusat ut tillsammans med Viggo för å hoppas studsmatta.


Någon som det dock är sämre med är jag själv.

Fick dunkade huvudvärk i samma sekund som vi landade hemma å känner av ett dovt illamående.

Kastade i mej lunchen på jobb eftersom dagis ringde precis när jag åt, å det gynnar ingen att stressa så. :S


Ska medicinera mej med kaffe å ipren nu så får vi hoppas det lägger sej efter vad jag hoppas blir en liten vilopaus i solstolen.. :D



Av Lisa - 13 maj 2013 12:24

Vitt å grönt i fin kombination! :)

Av Lisa - 13 maj 2013 07:39

Då kickar vi i gång denna veckan! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards