Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Lisa - 14 maj 2013 22:15

Ett tjugotal tomatplantor(röda å gula cocktail, fråga mej dock inte vilka dom är vilka. :P) å lika många chili-plantor av olika sort(några kan va spetspaprikor, men som sagt, fråga mej inte. :P).
Snart tar de över hela sovrummet.
Vågar inte chansa å låta dem flytta ut ännu dock. :)

Av Lisa - 14 maj 2013 19:47

Jahapp.

I dag var det ju då dags för bedömningen av min insats på praktiken.

Det blev högsta betyg av min handledare å en hel massa lovord från min lärare gällande mina resultat hela utbildningen.

Hurra till det å klapp på axlen till mej själv. :D



Barnen var som sagt dödströtta i kväll.

Men de åt sin önskemiddag för glatta livet innan de slocknade för natten.   

Hoppas de är piggare i morron...


Själv ligger jag å försöker samla i hop mina spretiga tankar, men det funkar visst inget vidare.

Hoppas som sagt att jag blir mer blogg-produktiv snart...


Kram på er i allafall. :D


Av Lisa - 14 maj 2013 17:23

Mmm, i dag har vi för trötta barn.
De är helt slut å fick önska mat(blev såklart falukorv å makaroner) å vila framför en film innan middagen.
Hoppas bra de orkar va vakna så pass att de hinner äta innan de somnar...

Undrar hur resten av veckan ska gå?
Är ju bara tisdag i dag, å ytterligare 3 långa dagar väntar.
Det avgjorde frågan om önskejobbet är 100% dagtid, no way in hell medan barnen är såhär små!
Då vill jag ha mina oregelbundna tider å lediga veckodagar, för är även om jag är tusen gånger piggare nu, så är tiden med barnen viktigast! <3

Av Lisa - 14 maj 2013 16:05

Jag har bott i karlshamn(Asarum) hela mitt liv å aldrig besökt våra museum.
Kanske kan va dags nu? :)

Av Lisa - 14 maj 2013 09:02

Livets goda, min passion! :)
(Lite närmare än Kristianstad, så jag hoppas de håller måttet! :P)

Av Lisa - 14 maj 2013 09:02

Livets goda, min passion! :)
(Lite närmare än Kristianstad, så jag hoppas de håller måttet! :P)

Av Lisa - 14 maj 2013 08:13

Hittar en hel massa spännande här i gömmorna. :)
Köttfärstårta med lingonsås tex. :)

Av Lisa - 14 maj 2013 07:28

Dags för bedömningsdagen!
Känns lugnt ändå.
Jobbigt att behöva vänta till eftermiddagen bara...

Vi hörs senare!
Gomorron på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards