Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Lisa - 18 maj 2013 21:48

Ligger soffan å kollar på när de sjunger på tv.
Nått mys är det inte tal om precis, å egentligen kunde jag lika gärna sett på nått annat, men ändå, kollar gör jag. :)

Vill mest bara titta inom här en sista gång för dagen å säga gonatt innan jag somnar! :)
Kram på er å sov så gott! :)

Av Lisa - 18 maj 2013 20:09

Medan övriga Europa förbereder sej för den där musiktävlingen har jag roat mej med att plantera ut mina 20 tomatplantor å 6 chiliplantor! :)

Det gjorde underverk att tupplura i bilen hem. Uppenbarligen gav det lite energi i allafall. ;)
Nu blir det soffhäng för resten! :)

Av Lisa - 18 maj 2013 17:32

Jadå.
Vi var framme hos Gustav å Elin vid halv elva å är på väg hemåt nu.
Åt "frukost" tillsammans innan mormorn å morfarn tig med smågrabbarna på 4H-gård å vi andra drog oss till stan.
Sprang lite i affärerna å sen blev det ett besök på Ikea. :(
Shoppade en bodyscrub på bodyshop, underlakan till Leo, örngott å ett laptopstöd på Kamprads varuhus.
Det var allt. :)


Vi har även hunnit äta hamburgare å tårta medan barnen höll på å riva stället. :)


Å nu är vi som sagt på hemväg, å Leo har redan däckat...
Undrar hur det ska gå när vi kommer hem sen?
Kan sluta hur som helst, speciellt om Viggo med slocknar här.


En bra lördag fick vi verkligen!
Hur lång den än må bli! :)

Av Lisa - 18 maj 2013 14:42

Så himla lika! :)

Av Lisa - 18 maj 2013 08:57

Efter att ha sprungit in å ut, larmat på å av efter tigrar å vasständer åt Leo å sen fått vända hem efter Elins present är vi äntligen uppe på motorvägen! :)

Vi ska som sagt till Kalmar, fira födelsedag å äta gott(gah, jag får snart ta till drastiska åtgärder där!) å eventuellt springa inom ikea å nån annan affär! :)
Framför allt ska vi få krama på Gustav å Elin, å umgås med hela familjen! <3

Lediga helger hörrni, det gäller att njuta av dem! :)

Av Lisa - 18 maj 2013 08:20

Nu sticker vi till Kalmar! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards