Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Lisa - 20 maj 2013 21:58

Som sagt.
Non-stop fullt ös i dag.
Det blev en himla trevlig trivselkväll på barnens förskola.
Viggo var så himla duktig å dögullig när han spelade älg på teatern.
Blev lite besviken att Leo inte får med sej nån av de pedagoger vi gillar mest, men han får ändå tillbaka en av sina gamla favoriter å Viggo får också tillbaka en av de allra bästa på förskolan. Då kan jag ta att bägge två får dras med den jag tycker allra sämst om. Man kan inte alltid få det som man önskar, hur gärna man än vill. :)

Vi lyckades även med bedriften att hittat ett passande datum då vi ska besöka Skånes djurpark tillsammans med Henke, Sanna å livia! :)
Den 2 juni är det vi som drar till Höör å kollar in djuren. :)

Nu ska jag bädda ner mej här.
I morron ska jag göra ett tillförlitligt hörseltest på öronmottagningen å så "jobba" förståss! :)

Natti natti! :)

Av Lisa - 20 maj 2013 19:56

Å jag vill nog påstå att jag kompenserar rätt bra för alla kex å kakor jag tryckte ner på dagis..! :P

Av Lisa - 20 maj 2013 16:53

Varit hemma å hämtat picknick-korgen å lämnat matkassen.
Nu är vi på väg tillbaka till dagis med en halvdassig Leo å en helhostande pappa.
Är så hungrig å jag gissar på att resten av familjen också hade behövt äta.

Men nu ska vi försöka ha mysigt Rn stund... :)

Av Lisa - 20 maj 2013 08:41

Veckotidningar alltså.
Guldgruvan när det kommer till recept! :)

Av Lisa - 20 maj 2013 07:31

Lite svåra att få på sej, men herrejävlar så snygga! :)
Å sköna med vad jag kan säga efter en så kort stund! :)
Kul å testa nått nytt! :)

Av Lisa - 20 maj 2013 06:35

Viggo har fotat sin bror nu på morronen.
Gick väl sådär. :)

I dag välkomnar vi en ny måndag å en ny vecka.
Min näst sista vecka på praktiken, veckan då jag äntligen fått tid på öronmottagningen å där onsdagen innebär bröllopsdag för vår del! :)

Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards