Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Lisa - 28 maj 2013 19:27

 

Jag har fick ett nytt armband av Viggo i dag.   



Jag vet att jag bestämt hävdat att jag inte är alls så trött nu på praktiken som när jag jobbar som vanligt.
Å det är absolut en sanning i sej, jag är inte ett dugg trött under arbetstid, eller kvällsstunden vi har när vi kommit hem.

Men sen, när barnen har lagt sej, pangar det till.

Känslan kan liknas vid en bomb som briserat i hjärnan å blåst ut allt.

Jag är tom. Tom på vettiga tankar att förmedla.

Det är synd faktiskt, dels för mitt usla bloggande avspelglar sej i statistiken(å det vill man aldrig) men mest för att jag faktiskt borde förmedla den glädje å energi å inspiration jag känt de senaste veckorna.


Just nu känns det som sagt mest sorgligt.

Det slog mej nu i eftermiddag att jag inte en enda gång under dessa veckor ifrågasatt något min handledare gjort eller sagt, inte för att jag inte vågat, tvärtom, utan för att vi är ruggigt överens gällade allt som händer i verksamheten.

Ganska imponerande måste jag säga.

Tänk vilken dröm(jag vet. jag tjatar) att få vara en del av det teamet...

Jag vet att jag måste släppa den tanken, å gå vidare, men fram tills fredageftermiddag fortsätter jag att låtsas som inget. :P


Nu ska jag ägna mej åt den fantastikt roliga sysslan: skrubbande av ugn.

Jag gissar dock på att den inte alls bli så ren som jag önskar.

Har ni några bra tips på hur man rengör ugn å plåtar, tar jag verkligen tacksamt emot dessa!? :D

 

Övriga kommentarer också alltid välkommna å ger mer pepp å glädje än vad man kan tro.   

Av Lisa - 28 maj 2013 17:19

"Det här fixar jag på nolltid!" :)

Av Lisa - 28 maj 2013 06:23

Sötast! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards