Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Lisa - 29 maj 2013 21:29

 

Såklart har jag syrener inne med. :D

 

Ännu en kväll då ja.

Å bara två ynka dagar kvar på det roliga. :(

Det är dessutom lika länge till min födelsedag.

1 juni. På lördag.

Då fyller jag år(25 såklart!).

Känns som jag nyss fyllde år faktiskt. Tiden går på tok för fort!

Ska fira lite lätt med räktårta(har tom bakat en glutenfri kavring-variant) å nån form av efterättstårta.

Stina kommer hit, men kalas blir det först när Martin fyller(han bli 30 den 27/6!!!).

 

Min märkliga huvudvärk har hängt i hela dagen, å nu sitter den över ögonen med så det blir en ganska tidig kväll för min del även i dag.

Tankarna hänger som sagt inte med så bra om kvällarna tycker jag (undrar om jag nånsin hade vant in mej på dessa arbetstiderna?) men jag hoppas det blir bättre på bloggfronten framöver.

Tills dess, överge mej inte, ni tappra som fortfarande hänger kvar, jag behöver er.   

 

Av Lisa - 29 maj 2013 16:46

Sommarens första rädisor! :)

Av Lisa - 29 maj 2013 08:37

Försommar hörrni!
Finns det nått härligare? :)

Av Lisa - 29 maj 2013 06:37

Testar att grunda med en smootie i dag.
Allt för att undvika att jag är super hungrig å frossar i bröd vid frukosten...

I dag vaknade jag me huvudvärk som skiftar i illamående.
Är stel i nacken så det kan va det som spökar.
Eller att jag har sovit för länge, gick å la mej strax efter nio i går kväll nämligen. ;)

Vi är uppe i god tid här, å Leos kläder är det ända vi måste fixa med innan v i kör i väg. :)

Hoppas ni får en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards