Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juni 2013

Av Lisa - 17 juni 2013 18:19

Blir det grillad peppar-korv till middag! :)
En inte helt dålig twist på middagen! :P

Av Lisa - 17 juni 2013 12:35

Första redovisningen gjord å den gick bra tycker jag allt. :)
Nu har vi lunchrast å jag är duktig å skippar matsalen å äter mina medhavda ägg. :)

Kommer kännas ruggigt bra när den här dagen är gjord, sen är det bara föreläsningar å examen kvar. :)

Passar på att vara en stund ute å spana in omgivningarna så här i det sista! :)

Av Lisa - 17 juni 2013 07:37


  Modiga grabbar åker kana. :D

 

Nu mina vänner, nu har nedräkningen börjat på allvar, 3 skoldagar å 2 jobbdagar med en midsommar ungefär mitt i, sen är det semester! :D

Det enda jag önskar innan veckan är slut är ett examensbevis å klara besked om vad jag kommer tillbaka till efter de 6 lediga veckorna.

Å så sol på fredag då.

Vi ska fira midsommar i stugan tillsammans med ALLA i familjen Arvidsson, systrar med respektive å barn å så de Kalmarboende å mormorn å morfarn såklart. :D

Det ska bli så härligt! :)

 

Nu är det dock full fokus på den här dagen, å dess redovisningar! :)

Ha en fin dag hörrni! :D

Av Lisa - 16 juni 2013 22:26

Söt Leo åker lyckligt rutchkana! :)

Vi struntar i att måndagen å vardagen väntar å ser ett avsnitt till medan vi väntar in tvättmaskinen! ;)

I morron inleds mina sista Växjö-dagar med redovisningar gånger två.
Å inte är vi särskilt förberedda heller... :)
Det får gå ändå! :)
Nu; full fokus på vampyrer.
Snart; läggdags! :)

Kram på er!

Av Lisa - 16 juni 2013 19:43

Övernaturlighet å avkoppling! :)
Perfekt avslutning på familjedagen! <3

Av Lisa - 16 juni 2013 16:04

Vi är redo för dej! :)

Av Lisa - 16 juni 2013 14:50

Jag vet inte om det är för att jag har blivit äldre eller om livet bara varit extra slitigt på sistone, men jag får ägna en stund varje morron åt att försöka sminka över mörka ringar kring mina ögon.
Tycker knappt jag lyckas å börjar tröttna lite på att se så trött ut hela tiden.
Tänkte därför höra om nån av er sitter inne med nån form av mirakelkur mot just detta fenomen eller möjligen kan tipsa om en ruggigt bra concealer? :)

Av Lisa - 16 juni 2013 13:39

Lediga dagar med familjen.
Det är dom jag lever för! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards