Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juni 2013

Av Lisa - 4 juni 2013 11:19

Mer vardags-motion.
Glömde att upp kvällens middags-fisk från frysen.
Rusar hem å gör det på lunchen! :)

Av Lisa - 4 juni 2013 06:45

På väg till dagis/jobb! :)
Känner mej pigg å taggad i dag faktiskt! :)
Ni kör vi på fram till semestern! :)

Av Lisa - 3 juni 2013 22:04

Sådär ja.

Då har jag klarat min första kväll på nya jobbet.

Det gick väl okej, nackspärren till trots. Men man är ju så tappad när man inte kan rutinerna.

Bra blir det nog tillslut, när jag fått in vanan. :D


Har två jobbdagar till att se i fram emot, å i morron ska vi göra något Viggo har tjatat om dagligen när jag jobbat i stan, nämligen cykla/gå till dagis. :D

Förhppningsvis tycker han det är roligt när han väl ska göra det med. :D

Jag garderar mej med att sätta Leo i vagnen å gå själv. För att stanna å hjälpa Viggo med Leo i cykelsadel, det är min nacke absolut inte i skick till.

Men det ska bli gott att få till lite vardagsmotion i samband med till/från-jobbet transporter. :D


Jag har brusit en anigens i mitt nytänk gällande maten då jag hamnade mitt i ett tårtkalas på

jobbet. :P

Typiskt. Men jag är på rätt spår nu i allafall. :D


I morron ska jag som sagt jobba förmiddag, å efter det ska vi hem å ta emot våra nya sängar. :D

Hurra till det. :D


Nu ska jag upp å scanna sovrummet efter flugjävlar å utrota de jag finner om så behövs, å hoppas på en god natts sömn. :D


Kram å gonatt på er! :)

Jobb · Lisa · Vardag
Av Lisa - 3 juni 2013 21:34

Det väntade en hemskt trevlig present på mej hemma! :)

Rosa gummistövlar. :D
Tack stina( å Co.?)

Av Lisa - 3 juni 2013 13:38

Efter en välförtjänt power-nap i en solstol(varit vaken sen halv fem som sagt) är det dags att packa i hop sej å dra till jobbet! ;)

Av Lisa - 3 juni 2013 11:53

Low carb var det ja! :)

Av Lisa - 3 juni 2013 10:47

Sandal


Är ruggigt sugen på att införskaffa mej dessa snyggingar från DinSko.

Foppa-tofflorna har gjort sitt tänker jag. :P

Av Lisa - 3 juni 2013 10:01

 

 

Mera Tosteberga-bilder.

Är där inte grannt så säg? :D


Har lämnat barnen å städat bort en miljon äckliga larver ur soptunnan, bytt i tvättstugan å hällt upp kaffet.

Dags att dra i gång med studierna å hoppas på att få i hop nått användbart innan det är dags för examen.

Har vevat upp parasollet å tänker slå mej ner med block å böcker i skuggan senare, men först måste jag skaka fram lite fakta att referera till. :)


Klockan två är det back to work som gäller, på nytt ställe, men på samma bygge. :D


Vi hörs igen lite senare. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards