Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Lisa - 5 juli 2013 20:15

Rom å cola. :)

Semesterfiraren! <3

Har ätit världs god middag, grillad fläskfilé å vb-nypotatis-gratäng även den gjord på grillen. :)

Barnen har somnat å vi sitter ute å gottar oss.
Blev nämligen helt okej värme tillslut även i dag. :)

I morron sticker vi till skogen, å jag längtar!! :)

Av Lisa - 5 juli 2013 15:31

<3
Laddar inför att fira in mannens semester.
Det blir grillmiddag som sej bör, å Daniel gör oss sällskap!
:)

Av Lisa - 5 juli 2013 13:51

Lunch i trevligt sällskap.

Å förståss, en fika på det! :)

Av Lisa - 5 juli 2013 09:38

 

Gomorron säger den här galna samlingen. :P


Tjugo över fem vaknade Viggo i dag, jag är ingen sjusovare, långt i från, men tycker ändå att vid halv sju-sju, när Leo brukar komma upp, är en lagom tid att vakna.

Anyway, vi har varit uppe en stund som ni förstår, ätit vår frukost å röjjt undan.

Nu sitter barnen å ritar medan jag datorhänger å lyssnar på Robbie. :)(snart ska vi på konsert! :D)

 

 

Såhär såg jag ut när jag steg upp, redo för havet i min nya strandklänning.

 

Nu har jag sedemera bytt om till knickers å tröja, för solen försvann lika fort som den kom å det är tjockt med moln över hela himlen. :(

SKIT med!

Jag som var så taggad för havet i dag. Vi är liksom mer än redo för sommaren nu, varför kan den inte bara stanna?

 

Vi får helt enkelt roas oss på hemmaplan i stället, handla å hämta paket på Ica(vaddå dagligen? :P), bjuda syster på fika å packa lite smått. :D

Har lyckats övertala Martin att åka till stugan som i morron bitti nämligen. :)

Ett dygns semester utan de måsten som min kära make annars brukar fylla den lediga tiden med.

Så bilen ska fyllas med flytvästar å god saker att avnjuta där på altanen under morrondagen å kvällen, på söndag kör vi hemåt igen...


Nu ska vi ta tag i det hela på allvar. :)

Ha en bra dag!




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards