Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Lisa - 9 juli 2013 20:35

Först ut, ett gäng härliga bilder! :)

(å en mindre härlig poserings bild på moi, så kan det gå efter en box rosé! :P)

 

             

Vi har haft ett härligt dygn tillsammans med Håkan å co. uppe i Hunnamåla. :D

Jag har mest njutit av att bada förståss, jag borde fötts med gälar. :)

Som jag älskar det! :)

Alla vuxna satt lugnt å åt på bryggan i går kväll, medan jag själv plaskade jag värre än barnen i sjön i samma sekund som jag svalt sista tuggan. :P

Till å med i dag har jag badat, i två omgångar trots att vädret inte direkt varit det mest badlockande. :D

Förrutom grillninga på bryggan, bad å däckåkande efter båt(jojjomensan, jag vågade med!) anordnades det femkamp tills det blev mörkt å myggen blev för envisa. :)

Jag drack rosé för glatta livet(what else? :P) å skrattade mer än på mycket länge,.

Det kändes av lite väl mycket även i morse, det ska erkännas. :)

Är det semester så är det. :)

 

I dag har jag å barnen plockat lite kantareller å strosat runt i omgivningarna. :D

Körde hemåt runt tvåtiden, å hur härligt det än är att va på utflykt så är det grymt skönt att va hemma lite med. :)

Eller åtminstone sova i sin egen säng. :)

 

I morron ska bilen besiktigas å ett sovrumsfönster hämtas annars har vi inga planer alls.

Å det känns i kroppen att det är precis vad som behövs! :)

 

Nu säger jag gonatt. :D

Kram på er!

Av Lisa - 9 juli 2013 17:56

Kan mycket väl bli sommarens crawing! :)

1,5 dl kallt kaffe, mixas med en klick glass å en skvätt mjölk.
Häll i ett glas fullt av is å toppa med vispad grädde med vaniljpulver å lite socker i.
Drick å njut! :)

Av Lisa - 9 juli 2013 14:07

På hemväg.
Fler än jag som var trötta! :)

Av Lisa - 9 juli 2013 11:08

Keps-korg! :)

Av Lisa - 9 juli 2013 08:49

Sötnosar! <3

Kan säga som så att i går när jag la mej var jag på topp.
I dag, not so much...

Ruggigt sliten, kombon för mycket rosé å ett bastuvarmt sovrum är ingen hit för vätskebalansen..

Vädret är grått i dag.
Men vi stannar å myser vidare, badar, letar svamp å slåss med myggen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards