Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Lisa - 15 juli 2013 22:39

Dexter.
Vänj er vid tjatet! :)

Där kan man ju också ligga. :)

Finns en hel del bättre ställen att sova på om ni frågar mej! :)

Av Lisa - 15 juli 2013 21:31

 


Den här måndagen blev en väldigt långdag.

På förmiddagen svettades vi i trädgården, fixade, lekte å drälldre runt. :D

På på eftermiddagen huttrade vi på stranden. :D

Både jag å Viggo doppade oss i det 17-gradiga vattnet trots att det stormade mer än det var varmt, å vi stannande till himlen helt var täckt av moln.


Då körde vi till CG å scannade fiskdisken, utan lycka, tog en tur till the real deal i Vägga å köpte lax för att efter att ha letat på Servus men fått springa vidare till Statoil å köpa glass.


Glass som vi åt på lekplatsen i Rosengården, där Leo även hann med att inte hinna meddela att han behövde kissa å Viggo hann bli rejält ovän med en flicka som var där..?! :)

Familjen kaos säger jag bara... :)


Efter leken, som det faktsikt med blev en hel del av på lekplatsen, körde vi å hämtade vår nya familjemedlem, kattungen Dexter, döpt efter min favoritserie å tillika favorit seriemördare Dexter Morgan. :D


När det lilla livet var hämtat hestade vi hem, stekte laxkotletter fick oväntat besök av Stina å Daniel å en snabbvisit från M å P. :)


Mycket mer än det vanliga kvällsröjandet med disk å läggning av barn å plock i trädgård å hus har vi väl inte orkat med sen. :)

Är faktiskt ganska så utmattad om jag ska va ärlig.


Har precis unnat mej lite ost framför Criminal Minds å ska snart duscha av mej, leta upp Dexter som är på upptäckfärd i huset å sen lägga mej. :D


Morrondagen har vi ännu inga planer för.

Men jag hoppas som alltid på sommaren å bad. :)

Vi hörs då i vilket fall.

Natti natti!


Gott gott! :D

 


Av Lisa - 15 juli 2013 18:30

Dexter Arvidsson. <3

Av Lisa - 15 juli 2013 13:07

Moln, vind å 17 grader i vattnet.
Det kan kvitta.
Jag njuter ändå. :)

Av Lisa - 15 juli 2013 10:04

Dricker morronkaffe på en filt under plommonträdet, jämte en duplolekande sötnos! :)

Av Lisa - 15 juli 2013 08:11

Lovande utsikt? :)

Ligger fortfarande i sängen men laddar för att gå upp å duka frukostbordet.

I dag är det dagen D.
D som i Dexter.
:)
Vi ska hämta hem honom framåt eftermiddagen/kvällen tänker jag.

Dagen spenderas med att köpa lister å vad-det-nu-var till fönstret å så blir det nog årlig premiär i Köpegårda! :)

Gomorron som sagt.
Ha en bra måndag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards