Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Lisa - 16 juli 2013 21:37

 

Japp.

Vi har varit hos föräldrarna på grillkväll.

Magen står åt alla håll å maten var mycket smarrig. Som alltid. :)

Vi cyklade dit å hem, Viggo på egen cykel, å det gick väl som det brukar, en hel del pip å gnäll.

Det är inte precis hans grej det där. :P Vi får fortsätta öva, öva, öva. Nån gång ska det väl släppa. :)


Dexters första dag här i det Arvidssonska hemmet har gått prima. Han äter å går på lådan å går på upptäcksfärder i huset. :D

Han verkar vara väldigt tillfreds efter sin flytt tycker jag allt. :D


I morron är det onsdag.

Martin ska på travet som inleder Östersjöfestivalen å på kvällen ska vi passa Thea å Loke medan Mange å Jajja går på konserten på torget. :D

På dagen blir jag å barnen själva, å jag tänker mej en tur till Kofsa i samband med att jag hämtar upp en skrinda jag har köpt på Blocket. :D


Nu blir det en kvällsdusch som sej bör.

Sen är det läggdags.


Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 16 juli 2013 18:41

Spelar på mormor å morfars paddor! :)

Av Lisa - 16 juli 2013 14:52

Ligger i en solstol.
Försöker få lite färg.
Så länge det blåser går det bra, annars blir det i varmaste laget tycker jag nog... :P

Av Lisa - 16 juli 2013 11:24

Tar en tur till stan med min lilla pappa å farmor som är här på långväga besök! :)

Av Lisa - 16 juli 2013 10:16

 

Två små pojkar å en kattunge!   


Hej på er. :D

Vaknade till en helt vanlig morron, om än något tröttare å segare än vanligt, trots en godnatts sömn. :D

Dexter har varit i köket i natt å det har gått prima, redan i morse letade han sej fram å han blir modigare å modigare. :D

Ätit har han också vågat sej på. :)


Dagen i dag går i plock å fixets-tecken.

Martin har redan varit en runda på tippen å tömt ett släp med bråte å jag har dammsugat hela övervåningen.

Viggo har ringt hit en kompis å de leker för glatta livet, medan Leo surar för att inte han fick hit nån å leka med. :P


Jag ska strax göra mej i ordning för en liten runda till stan.

Ska fixa ett par ärenden medan det fortfarande finns lite framkomlighet å införskaffa lite frukost-mat. :)


Inte mycket spännande alltså, men väl det liv vi lever här mitt i semestern. :D

Å vet ni vad? Till helgen blir det desto mer utöver det vanliga, för då drar jag med föräldrarna till Göteborg. :D


Kram å hej på en stund! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards