Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Lisa - 19 juli 2013 21:19

Nu bäddar jag ner mej för i dag.

I morron ringer klockan vid sex å en timme efter det plockar M å P upp mej för vår roadtrip till Göteborg.
Där väntar hotell, shopping, god mat å Robbie Williams konsert! :)

Kommer bli toppen å jag ser verkligen fram emot att få ha mina föräldrar för mej själv i ett dygn! :)

Av Lisa - 19 juli 2013 15:43

Gah vad sliten jag är.
Trött, trött, trött!

Försöker övertala Martin att barnen vill till sjön å bada(right? Eller okej, jag vill mest!).
Får se hur det slutar för Viggo har en kompis här nu å vi måste äta å så med.

I övrigt gör jag väl inte så mycket mer än ligger på en filt i skuggan å läser kokböcker å skriver packningslista till i morron. :)
Det är semester det med! :)

Av Lisa - 19 juli 2013 09:20

Jag bjuder på den... :)

Hej å gomorron.
Har legat vaken å sorterat upp gårdagen i huvudet å lyssnat på dn snarkande make en bra stund nu.
Det blev en hel del innanför västen för min del i går, men det känns ändå okej för jag hade fruktansvärt roligt! :)

Känner jag helt okej i dag faktiskt, lite sliten förståss, men det kunde varit värre! :)

Tackar de inbladade så hjärtligt nu, å så återkommer jag senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards