Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Lisa - 21 juli 2013 21:50

Dagens middag.
Mycket gott! :)

Sitter på altanen å njuter med ett glas rosé å fötterna på bordet! :)
Pratar med maken å studerar en liten katt som också är ute! :)

En fin avslutning på en härlig helg! :)
Har haft superkul på min lilla trip med föräldrarna.
De är underbara å jag är så tacksam att jag har just dom! <3

I morron har Viggo insisterat på Långasjön så dit ska vi så fort vi bara kan.
På eftermiddagen blir det en tur falkvik för lek å umgänge med vännerna där! :)
Två veckors semester kvar att umgås med familjen å njuta av sommaren. :)
Kan inte ha det mycket bättre!

Av Lisa - 21 juli 2013 17:51

Dagens andra havsbad avverkat.
Känner mej som en ny människa å njöt i fulla drag av det kalla vattnet.
Jag ska inte klaga, men det är ungefär 10 grader varmare än vad jag tål just nu.
Utan bad står jag inte ut...

Så vi tog en tur till Köpegårda efter att ha kommit hem å bakat ett gäng hamburgebröd till kvällens middag. :)
Vi ska testa min nya hamburgepress å att grilla burgarna! :)

Ganska gott å va hemma igen.
Å att ha två veckors ledighet kvar! :)

Av Lisa - 21 juli 2013 12:11

Vem bryr sej om det är molnigt? :)

(Solen väntar ju hemomkring! :))

Av Lisa - 21 juli 2013 10:07

Robbie Williams.
En narcissiskisk mansgris som svär, kysser norska småtjejers rumpor å säger "jag har stor kuk" på scen.
Som gör musik som jag älskar.
Storhetstiden är förbi, det medges.
Han bör nog inse att fansen blir äldre å testa nått annat än "jag-älskar-sex" i mellansnacken.
Medelåldern på publiken var nämligen en bra bit över mina 28 år å vid extranummren bevisades det alla gånger att de gamla låtarna är de som funkar för den stors massan, även fast den unga tjejen framför mej jublade av glädje när Robbie-huvudet i scenens centrum förvandlades till en apa inför Me and my monkey.
MEN.
Jag är inte besviken.
Det var en bra show å de gamla låtarna är fortfarande bra.
Sin, sin, sin å duetten Kids(med förbandskillen olly murs) var tillsammans med bodies höjdpunkterna i min bok.
Å avslutningen, där hela Ullevi sjöng angels, kan jag inte heller dissa.

Konserten kan inte ens mäta sej med den vi såg på samma plats 2006.
MEN.
Jag är nöjd.
Å väldigt glad att jag kom i väg! :)

Av Lisa - 21 juli 2013 09:30

Sitter i frukost-matsalen å sörplar kaffe.
Kaffe som nästan var det enda som var nått å ha på frukostbuffén.
Trist när det inte bättre faktiskt.
I övrigt är hotellet till belåtenhet, ett stort rum som faktiskt hade lite golvyta kvar trots min extrasäng. :)

När vi kommer upp på rummet igen ska vi packa ner det sista, sen kör vi tillbaka söderut via en badstrand.
Jojjomensan, vi ska bada trots att gårdagens högsommar ser lite avlägsen ut i dag. :)

Vi hörs senare!
Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards