Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juli 2013

Av Lisa - 30 juli 2013 14:16

Då lagar man en massa mat, bakar å förbereder kräftskiva! :)

Av Lisa - 30 juli 2013 11:12

Måste, måste, måste! :)

Å vill skärpa till mej!

Av Lisa - 30 juli 2013 10:46

Leo leker tåg! :)

I dag regnar det som utlovat!
Inget som stör mej något särskilt faktiskt, även om jag föredragit att det var uppehåll. ;)

Vi har inga större planer då vi sköt upp vår tilltänkta tosselilla-trip till förmån för renoveringsavslut som i sin tur inte heller blir av.

Viggo är hos en kompis å jag ska följa med Stina på loppis en runda, sen får vi se vad dagen bjuder på! :)

Vi hörs i allafall igen, det är ett som är säkert, å kanske tittar fler av er inom på en sol-lös dag? :)
Kram å hej!

Av Lisa - 29 juli 2013 22:12

Det är allt bra mysigt med katt! <3

Av Lisa - 29 juli 2013 21:20

Gick upp i reklam-pausen för att leta upp Dexter.

Jag hittade honom! <3

Av Lisa - 29 juli 2013 20:43

 

En familj på Kofsa-klippor.   

 

Gokväll mina vänner. :D

I morse tycket jag ju att det var skönt att det var mulet.

Det var innan jag visste att det skulle bli 27 grader å kvavt framåt lunch...

 

Vi stannade hos mamma till ett ungefär å efter hennes middagstips(fyllda paprikor! mums!) blev vi tvungna till en Ica-tur.

För vilken gång i ordningen under dessa semesterveckor vet jag inte.

Känns lite som att jag varit där två gånger om dagen. minst... Snacka om stammis... :P

 

Eftersom värmen, å i synnerhet kvav sådan, söker mej fick jag familjen att trots alg-prognoserna å köra till havet vid tretiden. Till Kofsa närmare bestämt.

Bra drag visade det sej, lagom svalkande 21 grader å ytterst lite alger.

Både jag å barnen badade å Leo som precis som mor sin blir supergnällig av värme blev sitt vanliga glad jag igen. :)

 

I kväll kom då äntligen regnet, hoppas det ger än klarare luft under natten å morrondagen!

 

Nu ska jag se veckans avsnitt av Criminal Minds å i morron är det ännu en oplanerad semesterdag. :D

 

Kram å gonatt på er. :D

Av Lisa - 29 juli 2013 19:02

Med en Leo å lite mat-tidningar som sällskap! :)

Av Lisa - 29 juli 2013 16:27

Ratatouille å färsfyllda paprikor med en tunn, frisk yoghurt-sås!

För jag är så sabla trött på grillat å potatis! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards