Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Lisa - 27 augusti 2013 23:16

Har ruggigt ont i magen som följd av mitt intag av både potatis å sockerfylld efterrätt.
Men jag har haft en mycket härlig kväll med vinlotteri-gänget där jag, som grädden på moset, kammade hem storvinsten även denna gång! :)

Å jämte mej i sängen ligger maken, å allt är som det ska.
Så kanske kan man hoppas på både sömn i natt å en sovmorron innan kvällsjobbet i morron? :)

Drömma kan man ju, utan att behöva vakna vettskrämd å sen sova med lampan tänd. :P

Sovgott! :)

Av Lisa - 27 augusti 2013 21:35

Stor-vinsten!
Man tackar! :)

Nio flaskor till mej! :)

Av Lisa - 27 augusti 2013 20:15

Himmelsk efterrätt.
Värd att synda för, alla gånger! :)

Av Lisa - 27 augusti 2013 16:49

Å presenter till barnen hade man med sej..! :)

Mössa till Leo! :)

Å

Keps till Viggo! :)

Å jag blev inte heller utan...! :)

Jojomensan, vem vill inte ha en United-mugg liksom?! :)

Av Lisa - 27 augusti 2013 15:57

Leker med Leo å hans älskade vasständer! :)

Viggo lekar med Elian å i vilken minut som helst ska vi sätta oss i bilen för å köra å hämta pappan på stationen! :)

Sen är det bara snabbt hem å duscha å så pinna ner till Sandra för å träffa flickorna å tävla om viner! :)

Dagarna går, det är ett som säkert! :)

Av Lisa - 27 augusti 2013 07:13

I dag var vi uppe i god tid.
I tillräckligt god tid för att hinna snooza i en kvart, dammsuga kattasand å vika tvätt.
Å så fanns det en massa tid för Viggo att retas med Leo å för Leo att gnälla.
Vet inte vilken version av morron jag föredrar faktiskt...!

I dag kommer Martin hem å allt blir som vanligt igen, men först ska det jobbas en stund! :)

Gomorron på er! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards