Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Lisa - 28 augusti 2013 21:50

Färdigjobbad för i kväll.

Intensivt, men under kontroll, hoppas jag. :)

Har jobbat med en vikarie å jag känner mej fortfarande inte helt säker på nya jobbet.

Men som sagt, jag tror vi gjorde det vi skulle plus ett bra jobb! :)


Har väl inte särskilt mycket spännande att förtälja precis, men måste ju ändå säga gonatt å meddela att jag är vid liv. :)


Nu ska jag se veckans avsnitt Unforgettable innan jag däckar å i morron väntar veckans sista jobbdag! :D


Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 28 augusti 2013 13:04

Varför känns det som jag bott på jobbet på sistone

även fast jag bara jobbat två dagar denna veckan?


Jag är nöjd med förmiddagens bravader.

Har fått en hel del kläder sålda å genomfört samtliga åtaganden.

Förrutom att baka knäcke, den tiden gick åt till å telefonköa på folksam i stället...

Tur man har försäkring dock, speciellt när man lyckas med det fantastiska: att köra emot sitt eget staket å buckla bilen...

 


Hörs senare!

Kram å hej!

Av Lisa - 28 augusti 2013 10:14

Göra müsli.
Baka fröknäcke.
Dammsuga.
Träna.
Det är planen för timmarna innan jobbet! :)

Av Lisa - 28 augusti 2013 07:59

Steg upp för högst en kvart sen.
Å barnen har redan hunnit bygga en kattfälla... :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards