Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2013

Av Lisa - 24 augusti 2013 16:02

Av Lisa - 24 augusti 2013 13:32

Kalasfin pojke å en solupplyst morsa i ny klänning! :)

Av Lisa - 24 augusti 2013 09:57

Det där vinet slog till i går om man säger så.

Trodde jag skulle va riktigt dålig i dag med tanke på hur jag mådde när jag la mej.

Det är jag tack å lov inte, men det kan sannerligen bli för mycket av det goda med... :P

 


Den här familjen ligger verkligen inte på latsidan i dag.

Här har ångtvättats både i kök å badrum, alla sängar är tomma på lakan å snart är det trädgårdens tur att få sej en omgång. :D

Skönt å hinna med sånt med i mellanåt. :)


I eftermiddag ska vi till Hasslö på kalas å innan dess ska vi en snabbvända till staden. :)


Nu ska jag fortsätta med sysslorna här, ville bara titta inom å säga hej. :P

Hoppas ni får en bra dag! :D

Av Lisa - 23 augusti 2013 22:03

Utan världens bästa Sylvanders! <3
F*n vad jag har det bra! :)

Av Lisa - 23 augusti 2013 20:26

Freeeeeedag, å du underbara veckodag! :)

Av Lisa - 23 augusti 2013 17:43

Frågan är bara var resten av familjen är..?! :)

(Det blir improviserad marinerad fläskfilé med mozzarella å soltorkade tomater, ungsrostade grönsaker/pommes, ajvarsås å salsa! :)
Att äta bättre är inte svårt, men att äta lagom mycket är desto svårare..!)

Av Lisa - 23 augusti 2013 15:59

Inget godis eller popcorn för min del, men väl en karamellsmakande latte å trivsam lektyr! :)

(Å psst, måttbandet visar minus 4 cm runt midjan å minus 3 cm runt höfterna.
Det lönar sej å skärpa till sej, även om det är en lång väg att vandra än..!)

Innan jag förlorar mej bland recept å möbler efterlyser jag tips på lågkolhydrats-tillbehör att äta i stället för potatis..?
Jag har kört fast.

Av Lisa - 23 augusti 2013 15:09

Leo tycker jag är snål som gett honom så lite korv på mackan! :P

Hemma från jobb å dagis å känslan som infinner sej är glädje å tacksamhet! :)
Tacksamhet över en andra ledig helg i följd, över mina fina ungar å över familjen jag har fått! <3


Å när barnen ätit klart ska popcornen poppas, godis rotas fram å sovrummet intas.
:)

Planen för min del är att joina dem, så fort jag stekt upp fläskfiléen! :)

Helgen är här nu, det känner ni va? :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards