Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2013

Av Lisa - 23 augusti 2013 12:01

Sitter här på min rast-bänk tar lite luft innan det är dags å arbeta vidare! :)
Molnen känns oroande svarta runt omkring, men än skiner solen! :P

Måste säga att jag är på ett skapligt fredags-humör! :)
Känns härligt med ännu en ledig helg framför sej! :)
I morron ska vi på kalas å på söndag åker Martin till England för att utnyttja sin 30års present från mej å pojkarna tillsammans med Håkan som förståss också är med å sponsrar själva resan. :)
Ikväll satsar vi således på att fredagsmysa med den lilla familjen.
Leo har önskat sej popcorn å planen är att vi äter nån form av fläskfilé till middag! :)

Hoppas ni har en härlig fredag hörrni! :)
Hörs igen senare såklart! :)

Av Lisa - 22 augusti 2013 21:54

 

Ingen dålig himmel på kvällspromenaden i kväll. :)

 

Gokväll i stugorna!

Här ligger jag i soffan(som vanligt) å är trött(som vanligt).

Det är ganska sorgligt det där med tröttheten å hur fel allt kan bli.

Jag ogillar när jag inte ger allt eller gör mitt yttersta. Hemma å på jobbet.

Det gör jag inte just nu, å egentligen blir jag inte klok på varför?

Kan ju knappast skylla på att allt är nytt längre..?!

I morron s-k-a det bli ändring! Det är jag skyldig mej själv!

Nog om det nu, bort med allt negativt å fram med det positiva! :)

 

Fredag i morron då, hade en liten fundering om Väggabadet efter jobb å dagis, men får inse att barnen, å då framför allt Viggo är på tok för trötta för större utsvävningar på eftermiddagarna.

Tror vi ska bada nånstans på söndag i stället. :)

Vi satsar på fredagsmys på hemmaplan i stället, å det är då rakt inte fy skam det heller. :D

 

Nu blir det bädden för min del här. :D

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 22 augusti 2013 19:35

Trotsar regnet å går ut på rundan ändå! :)

Av Lisa - 22 augusti 2013 16:54

Har huvudvärken från hell men stretar på.
Serveras mellanmål, tar barnen till lekplatsen å nu är det dags att laga middag.

Ser fram emot en kvällspromenad å hoppas huvudet blir bättre i å med det!

Att man kan va så trött, när man knappt jobbat nått..?

Av Lisa - 22 augusti 2013 11:56

Sötaste pojkarna på utflykten till mörrum häromdagen! :)

Har jobb-rast å försöker skingra tankarna lite.
Planerar å planera i huvudet, allt från det lilla till det stora.
Mat, utflykter å inredning.
Som jag önskar mej mera tid.
Varför räcker den aldrig?!

Av Lisa - 22 augusti 2013 06:46

Det regnar ute å jag hade betydligt hellre stannat hemma med barnen än gett mej i väg i dag.

Vardagen kallar å jag saknar semestern... :P

Av Lisa - 21 augusti 2013 22:12

 

Fick i hop en halvtimmes träning allt som allt.

Kanske inte mycket å skryta med, men det är en halvtimme mer än förra veckan. :D

Jag hyllar å tackar Sworkit.

Det är min gejt helt enkelt. :D


Färdigjobbad å bänkad i soffan.

Kollar på Unforgettable, ännu en serie alltså, men inget jag följer så slaviskt som de jag köper. :P


Det har varit en lång dag, men ändå, jag kan vänja mej vid att börja fyra. :D

En massa tid med barnen trots jobbdag är liksom aldrig fel. :)

Men som sagt, dagen blir vädigt lång å nu är jag ganska trött.


I morron är det ännu en jobbdag som väntar.


Gonatt på er mina vänner! Sov så gott. :D

Av Lisa - 21 augusti 2013 11:26

   

Söta pojkar i rea-fynade House of Lola-tröjor. :D



Måste säga att det gick skapligt att handla.

Viggo envisas med att retas med Leo dock, men så länge han låter bli går det faktiskt att handla.

Inte helt utan att svettas, men utan att behöva skämmas i hjäl i allafall. :)

Hemskt skönt att ha det avklarat måste jag säga. :D


Passade på att hämta ut ett paket till mej med när vi var på Ica.  

Paketet innehöll inget mindre än en baddräkt.

Jo, det är sant. Min kropp har inte varit gjord för bikini längre men jag har en vison om täta badhus-besök under hösten, så en baddräkt fick det bli. :D

Himla fin på faktiskt, eller så snyggt det kan bli att va halvnaken. :P


Barnen lyssnar på cd-sagor här å jag tänkte ge mej på dagens andra 5-minutare på sworkit innan vi ska till lekplatsen en runda. :D


Kram å hej på en stund. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards