Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2013

Av Lisa - 21 augusti 2013 07:56

Det kan vara så att vi satt uppe till över midnatt å såg det sista avsnittet av Homeland med.

Mycket dumt gjort för nu vill jag ju inget annat än att se nästa säsong!

Kan varmt rekommendera serien till er i allafall, kan jämföras lite PrisonBreak å den gamla godingen Alias. :D Inga vampyrer så långt ögat når eller Mc-gäng heller. :D Nått nytt helt enkelt. :)

Jösses vad jag kan snöa in på serier alltså. Vi började i fredagskväll å i natt hade vi plöjt igenom alla 13 avsnitten!? :D
Nog om det nu!


Har inlett min morron med ett 5-minuters lower-body-pass med hjälp av Sworkit.

Det låter inte mycket med ynka fem minuter, men jag lovar er, med mina barn i kring sej kan det bli fem låååånga minutrar. :P

Å många bäckar små, som Martin alltid säger(mest när han syftar till att jag ska spara på nått, pengar, el, vatten osv. :P) å jag hoppas kunna klämma in ett par-tre korta pass till under dagen. :D

Som sagt, jag är kär i Sworkit(ladda hem ladda hem!)

 

Nu ska jag lasta in barnen i bilen å köra till Ica, vi har ett kylskåp som ekar så tomt att vi knappt fick i hop frukost. :D

Hade bestämt mej för att sluta ta med barnen till affären efter det extrema kaosen sist(Leo sprang ut på vägen bla!) men det ska bli härligt att fylla upp skåpen, å laga å framförallt äta lite riktig mat de kommande dagarna.

Har prioriterat bort det lite i å med måndagens ME&I-träff å sent jobb å tom kyl redan i går.

Men som sagt, i dag blir det ändring. :)

 

Jag börjar jobba klockan fyra, men mamma rycker in å passar kidsen så de är hellediga denna onsdag.

Låtsas att jag också är det fram tills jobbet kallar. :)

 

Nu ska jag svepa mitt kaffe å inta Ica. :)

Av Lisa - 20 augusti 2013 22:00

Nästsista avsnittet av Homeland.(buhuuu! Det är så såååå bra!)

Efter i morronkväll(om jag orkar efter jobbet? :)) är det slut.
Då kanske vi kan förvänta oss bättre kvällsbloggning från min sida!?:P

Av Lisa - 20 augusti 2013 18:14

Som jag saknat dessa små i dag..! :)


Hej på er! :)
Är på betydligt bättre humör i dag om ändock efter-jobbet-sliten.
Jobb sju till fyra inklusive utbildning halva dagen tär på krafterna såhär efter långledigheten.

Kvällen i dag blir således lugn, mys med barnen innan läggning, lite träning när de somnat(sworkit!) å sen Homeland när Martin återvänt från kvällens uppdrag! :)

Vi hörs från soffan senare! :)

Av Lisa - 20 augusti 2013 06:10

Dags att ge sej ut i kylan för en långdag på dagis å jobb!

Hoppas ni får en bra dag! :)

Av Lisa - 19 augusti 2013 22:06

Utflykt, stress, å sen ett klädparty(tack alla som kom!) :)

Jag bloggar uruselt nu förtiden.
Lovar bättring.
När jag är mer i fas å på bättre humör.
(Har suddat ett tusental negativa meningar på sistone, besparar er från det helt enkelt!)

Nu avslutar vi kvällen med kattmys å Homeland.

:)

Av Lisa - 19 augusti 2013 15:39

 

Söta bröder som delar en Fanta på Nina's konditori. :D


Vi hade en supermysig förmiddag i Mörrum tillsammans.

Avkoppling å humörhöjande.

:D




Har egentligen allt annat än tid att sitta vid datorn nu.

Hela köket är fullt med disk å smörkrämer ska göras.

Middag ska lagas å duschen ska besökas.

 

Hej å hå! :D

Kunde det inte varit nån mer timme per dygn? :P

 

Av Lisa - 19 augusti 2013 11:55

Körde till mörrum en runda! :)

Kollar forsar å ankor vid ån å fikar lite på Ninas! :)

Skönt med lite mys bland all stress, oro å måsten! :)

Av Lisa - 19 augusti 2013 10:19

 

Eller ja, god förmiddag kanske passar bättre? :)


Vi är på gång å gör oss i ordning inför att åka till folktandvården å bli bedömda.

Viggo's tänder ska granskas för tredje gången å jag hoppas det går lika bra som sist å att jag slipper få bakläxa å skämmas...


Efter det ska vi hem å baka lite rulltårtor till i kväll å förhoppningsvis hinner vi leka lite också. :)


Känner mej frustrerad, irriterad å stressad i dag, men förhoppningsvis ska lite roliga aktiviteter råda bot på detta! :)

Vi hörs igen senare! :D



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards