Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2013

Av Lisa - 8 september 2013 10:05

Ja, hejsan å gomorron. :)

Här är frukosten avdukad å jag passar på å ta en kaffe/blogg-minut innan jag ska joina familjen utomhus. :)


Såg klart den första säsongen av Game of thrones i går kväll. Det är bra, det kan jag ju inte förneka, men inte det bästa jag sett.

Säsong två blir det dock, för jag har en känsla av att det blir bättre å bättre. :)

Men först väntar vi in den 11/9, då kommer andra Homeland-säsongen ut nämligen. :)

Räknade lite å insåg att vi håller på å plöjer sex(?!) stycken olika serier... :)

Det är min avkoppling å mitt största beroende(näst efter kaffe kanske? :P) å jag tror inte jag kan få nog. :)

 

Anyway. Natten var anigens kaos-artad med en Dexter som väckte Leo ett flertal gånger, en Viggo i vår säng å alldeles för tidig morron.

Jag ska jobba i kväll å har bestämt att inte va trött, eller i allafall bekämpa å motarbeta tröttheten in i det lägsta!

 

Börjar först halv ett å innan dess blir det ett efterlängtat morbror-besök innan Gustav kör hem till Kalmar igen. :)

 

Ha en bra dag! :)

Av Lisa - 7 september 2013 20:13

Efter en trött å bråkig men ändå härlig ledig lördag är det dags för lite vila å bortkoppling från verkligheten. :)
Vi myser ner oss framför GoT å låtsas att jag är ledig i morron också! :P

Av Lisa - 7 september 2013 17:04

Jag bad Viggo att duka.

Han valde finaste porslinet, fin-glasen å servetter! :)
Honom har jag fostrat väl! :)

(Martin ska aldrig mer få duka! :P)

Av Lisa - 7 september 2013 14:35

Nya träningskläder...

(Från H&M å Newbody.)

Av Lisa - 7 september 2013 12:23

Havsluft är den bästa, oavsett årstid! :)

Av Lisa - 7 september 2013 12:18

Havsluft är den bästa oavsett tid på året! :)

[Bild]

Av Lisa - 7 september 2013 09:12


Hej på er! :)


Skulle nästan kunna säga goförmiddag med tanke på att vi varit vaknat i tre timmar. :)

De små väckarklockorna vaknade punktligt vid sextiden nämligen.

Sova länge är liksom inte den här familjens melodi.

Vi har ätit frukost å håller som bäst på å planerar vår dag. :)

Det lutar åt en skogsutflykt, men vart exakt har vi ännu inte bestämt. :)


Hoppas ni får en bra dag!

Ville mest bara in här en snabbis å hälsa. :)

Hej så länge!

Av Lisa - 6 september 2013 21:29

Gustav å Martin kollar på fotbollen hemma så jag smet in i grannhuset en runda! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards