Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2013

Av Lisa - 21 september 2013 07:27

Den låna ledigheten tog snabbt slut.
Dags å jobba igen.
Halv åtta till fyra i dag!
Efter jobbet ska jag bara hem å duscha sen bär det av till Håkan i mörrum för att bli bjuden på middag! :)

Ha en bra lördag.
Kram å hej!

Av Lisa - 20 september 2013 21:02

Fredagkväll. :)
Kattgos, GoT å en liiiiten pannacotta! :)

Av Lisa - 20 september 2013 19:31

Nom, nom, nom! :)

Av Lisa - 20 september 2013 18:31

Av Lisa - 20 september 2013 17:12

Martin bestämmer efterrätten(vanlig vaniljpannacotta!) å jag väljer förrätten(lchf-toast skagen!)

Å huvudrätten blir som ni redan vet fondue! :)

Av Lisa - 20 september 2013 09:58

 

Om man tittar riktigt noga, å har förmågan att se förbi den smutsiga speglen kan man ana en viss viktnedgång å minskade mått... tror jag, hoppas jag...

Hade hade vågat kunde jag visat tydligare bilder, men ni får i stället tro mina ord när jag säger att det faktiskt syns från sidan i allafall. :P

*önsketänker*


Hej på er!

Veckans bästa dag är här. :)

Har piggnat till såhär efter frukosten. Sitter å dricker kaffe framför datorn å lyssnar på barnen som leker tillsammans(just precis nu...! :P)

 

Just den här fredagen innebär en sista ledig dag innan jobbhelgen drar i gång.

Stör mej inte särskilt då jag varit så förskonad mot just helgjobb på sistone. :)

Dessutom ha vi fin-fina fredagsplaner. :)

Efter lunch ska vi ta vår egen bil(älska älska älska passat hörrni! :P) till Väggabadet å bada loss i ett par timmar innan vi kör hem å fredagsmyser. :)

Barnen har som alltid önskat sej falukorv å jag å Martin ska avnjuta fondue på tu man hand när de små har somnat. :D

 

Det enda som retar mej en aning är att det är soligt å fint höstväder ute. Typiskt just i dag när vi ska spendera eftermiddagen i ett badhus. Men, men vi får hålla tummarna för fler sådana dagar, så vi kan njuta av hösten i skogen, å vid havet med. :)

 

Nu över till nått helt annat, nämligen ett litet inredningstips. :)

Har tidigare bloggat om mitt bekymmer med de kläder som är för sparsamt använda för å tvättas men för orena för att hängas tillbaka i garderoben.

Martin har ju sin på krokar på väggen, men jag ville inte ha det utan löste mitt bekymmer med en korg. :)

En svart korg från H&M HOME som just nu innehåller jeans som jag inte orkar dra runt i hemma å en varm munkjacka som jag ska ta på när jag fryser. :)

Inte så dumt alls faktiskt. :D 

Dock känns det som det hade blivit ännu lite snyggare med en matchande liten korg till alla pryttlar på nattduksbordet. :)  






Nu ska jag leka en stund med mina grabbar. :)

Ha en bra fredag!

Kram å hej! :)

Av Lisa - 20 september 2013 07:52

Ligger fortfarande nerbäddade, å så länge inte barnen protesterar tänker jag ligga kvar...! ;)
Har haft den stökigaste natten på mycket länge.
Bökande sänggäst, kissolycka, stimmande katt, mardrömmar å allmänt spring ...

Men efter en stunds vila till så är vi nog fit for fredagen! :)

Av Lisa - 19 september 2013 22:28

Med en bild på mina randiga gullungar säger jag gonatt å tack för i dag! <3

Vi hörs i morron!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards