Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under oktober 2013

Av Lisa - 9 oktober 2013 18:24

Nu sticker jag å mina nya träningskläder ut på en PW med Sandra! :)

Av Lisa - 9 oktober 2013 17:25

Jag har inte glömt er.
Har bara jobbat sej sju i morse.
Dagen har gått i ett, stimmat runt, handlat lunch på rasten å haft möte hela eftermiddagen! :)
Förhoppningsvis har jag gjort nått rätt även fast jag känner mej stressad just nu.

I kväll blir det som vilken annan kväll som helst, middag med familjen, kel med barnen, träning å så de tre sista avsnitten av Homeland. :)

Å kanske lite mer glatt å inspirerande bloggande vore på sin plats?! :)

Av Lisa - 8 oktober 2013 21:52

Riktig cookies-bild som Martin skulle sagt.
;)

Galna ungar å en man som är precis som han är.
Träning å Homeland.
;)

Jojomensan.
Nu är jag laddad för en ny jobbdag.

(Ska bara se ett avsnitt till innan jag lägger mej! :))

Av Lisa - 8 oktober 2013 21:00

När man kan leva sej in i andras?! ;)
#homeland

Fortfarande sjukt bra! :)

Av Lisa - 8 oktober 2013 19:20

Jag gillar dej trots vår tid i sär! :)

Av Lisa - 8 oktober 2013 17:10

Lapp-recept i dag också! :)
Beprövat sådant! :)


Är hemkomna från jobb å dagishämtning.
Helt slut i huvudet efter en intensiv arbetsdag.
Det är så mycket nu. Som behöver fall på plats å ordnas upp.
Jag tvivlar på min egen förmåga att påverka men hoppas innerligt att jag underskattar mej själv där..

Grabbarna har bänkat sej framför Wii:et å jag pular med middagen. :)

Är så glad att jag har det här, mina barn, min man, mitt hem att komma hem till. Det som tillsammans med vänner å övrig familj utgör mitt liv.
Det liv jag är så tacksam för att det blev just mitt! :)

Av Lisa - 8 oktober 2013 05:48

Har jobbat ett ynka pass å har fem kvar denna veckan.
Känner mej redan i dag helt slut.
Tycker det är så sabla tråkig å va trött, men jag rår inte på det alls.
Det är för mycket helt enkelt.

Jobbar till fyra i dag.
Å i kväll ska jag testa å träna nått lättare. Jag måste få tillbaka vanan nu, men jag fortfarande har det i mej! :)

Nu är det dags å väcka barn, som naturligtvis sover gott bara för de måste stiga upp...

Vi hörs sen!
Kram å hej!

Av Lisa - 7 oktober 2013 09:34

Frukosten sätter ribban för måndagen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards