Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under oktober 2013

Av Lisa - 4 oktober 2013 15:13

Vi kör familjehäng med thaimat hos M å P!
<3

Av Lisa - 4 oktober 2013 08:44

Alltså, jag har gärna dinosaurier som husdjur.
Men när en triceratops kraschar sönder krukor blir man lite lack på deras framfart! :P

Av Lisa - 4 oktober 2013 07:57

 

Kunde inte somna om efter att Viggo väckte mej i dag.

Brukar lätt kunna slumra medan de små ser på film, men icke i dag.

Har för mycket oro i kroppen.

Så jag gick upp å gjorde kaffe i stället.


Den sorgliga fredagen är här nu, men jag känner mej faktiskt inte så rädd för den som jag gjort innan i veckan.

Just nu är jag faktiskt mest arg.

Arg på hur livet bara kan vara så orättvist.

Över att inte alla får leva tills de är gamla.

Å över hur familjer blir lämnad kvar utan att ha få uppleva allt man ska tillsammans.

Vila i frid.

 






Barnen ska vara en stund på förskolan med jag å Martin är på begravningen.

Sen ska de hämtas å då väntar det fredagsmys å sen en ledig helg med familj å vänner.


Var rädda om er!

Vi hörs i kväll!

 



Av Lisa - 3 oktober 2013 19:51

Har absolut ingenting spännande eller roligt att tillföra er denna torsdag innan fredagen jag undvikit att ens tänka på.
Den 4 oktober 2013.
Begravningsdagen för mina kusiners pappa som förlorade kampen mot cancer på Leos treårsdag, å somnade in på tok för tidigt.
Det är ogreppbart å utom vår kontroll å det sorgligaste jag någonsin upplevt.

Alla mina tankar går i kväll å i morron till min moster å mina kusiner som lever i min värsta mardröm.


Flyr den stundtals grymma verkligheten genom att påbörja säsong 2 av underbara Homeland...

Av Lisa - 3 oktober 2013 15:42

Vad jag är glad att ni finns! <3

Ni ger mej all styrka jag har!!

Av Lisa - 3 oktober 2013 06:21

Sova i handfatet?
Ser ju skönt ut! :P

Vi är uppe å redo att bege oss mot jobb å dagis inom det närmsta.
Känner mej helt okej, om än fortsatt snorig.
Hoppas er dag blir bra, så hörs vi senare! :)

Av Lisa - 2 oktober 2013 19:42

Gokväll på er. :D

Jag känner mej faktiskt betydligt piggare.

Snuvig? Ja.

Tillräckligt pigg för å träna? Nej.


Det verkar dock som att Viggo enbart hade en tillfällig febertopp i går eftermiddagen, å han var "klarvaken å hur pigg som helst" för bara tio minuter sen. :D

Vi satsar således på jobb å dagis. :D

Jag borde ju va ännu lite piggare i morron bitti eller hur? :D


Har väl inte så mycket nytt å komma med för i kväll annars.

Blir inget serietittande heller då det är CL, å vääääldigt bra matcher i kväll tydligen. :P


Ska roa mej med att kolla runt på ikea i stället, då jag vet vad vi ska ha på lördag. :P

Av Lisa - 2 oktober 2013 16:19

Sötaste kockarna! <3

Duktiga Viggo vänder biffar för glatta livet! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards