Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Lisa - 3 november 2013 21:34

Ögonen går i kors här men än är kvällen inte slut.
Martin har en dusch-paus å sen plöjer vi avsnitt tre.
Jag kommer ha sorg när sista avsnitt är slut. Dexter, måste va min bästa serie ändå. :)

Dagen i dag har annars ägnats åt en iskall timme i tennishallen där Viggo å tränar å så åt bio.
Jag å Viggo å Hanna såg på lassemajas detektiv-bryrå.
Barnen gillade den skarpt, även om Viggo var lite rädd att de skulle dö där ett tag(alltså? Vad har han sett för filmer på sistone egentligen?! :P).

Mycket mer har vi inte hunnit faktiskt, men jag är glad att Viggo's vanliga takter sitter i å visar sej mellan tjurigheten(bion å bandyn gick nämligen prima) å att ha fått umgås med familjen hela helgen. :)

I morron väntar jobbet, men inte förrän fyra! :)

Hoppas ni haft en bra helg.
Kram å gonatt!

Av Lisa - 3 november 2013 19:43

Säsong 8.
Nu kör vi! :)

Av Lisa - 3 november 2013 15:02

Av Lisa - 3 november 2013 12:20

Så stor!
Så söt!
<3

Av Lisa - 3 november 2013 10:12

Det regnar å är grått i dag.
Trist då jag längtar efter skog å utomhus-aktiviter. :(
Det är höst, å rusket tillhör.
Bara å gilla läget!

Vi bäddar ner oss å ser en film å myser lite extra i stället! <3

Av Lisa - 3 november 2013 09:49

En Leo å en pappa! <3

Söndag å helgen sista dag.
Tog en snabb-kik på veckans schema å fick lite söndagsångest.
En enda ledig dag, på onsdag, det är vad jag får nöja mej med.
Får tänka positivt å hoppas att jag åtminstone kommer hinna med det jag behöver på jobbet när jag ska va där så mycket. :)

I dag blir det dock full fokus på barnen.
Viggo ska spela innebandy å så ska vi på bio i olika omgångar.
Martin å Leo ska gå med farmor å Alexander medan Viggo tränar å senare sen ska jag gå med Viggo å Hanna på LasseMajas detektiv-byrå! :)

Nu på förmiddagen ska jag fortsätta plocka lite här å snygga till lite. :)
Har letat fram den här stora glas vasen, men vet inte riktigt vad jag ska ställa i?

Dinosaurier känns inte så snyggt, även fast de nog gärna hade flyttat in. :)

Nu ska jag leka lite, vi hörs sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards