Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Lisa - 8 november 2013 21:27

Man måste nå botten, bristningsgränsen innan det vänder.
Visst är det så?

I allafall för mej.
Å min botten outas för det mesta här å sen kan det bara gå på ett håll, nämligen uppåt.

Veckans oro, trötthet å rädsla känns redan avlägsen.
Härligt!
:)

Jag måste lära mej att sortera, sålla å inse att jag gör vad jag kan.
Å framför allt att jag är bra på vad jag gör.

Nya tag nu alltså.
All over.
Igen.
Alltid.
Som vanligt.
:D

Av Lisa - 8 november 2013 19:56

Pyjamasbyxor å en irish coffe liggandes på yttersta sängkanten efter en utemiddag med familjen.
Fredagsmys för en hårt arbetande småbarnsmorsa! :)

Av Lisa - 8 november 2013 19:23

Fick bli ett besök på köpmannagården.
De var tydligen de ända som serverar spaghetti å köttfärssås å med något vettigt glutenfritt på menyn.

Själv åt jag deras elefantöra å syndade till det med en näve pommes till! :)

Måste säga att det gick prima!
Barnen var superduktiga å satt snällt å väntade den eviga tiden som det tog för maten å bli klar.
Åt gjorde de också, rätt så mycke med deras mått mätt. :)

Hela familjen är nöjd. :)
Å det finns uppenbarligen fler fördelar än sömn som följer när barnen blir större! :)

Av Lisa - 8 november 2013 16:15

En som äter lchf å en som är glutenintolerant.
Varför i hela friden prenumererar jag på den här tidningen?

Av Lisa - 8 november 2013 15:18

 

Hur i hela friden får jag den här å överleva?


Hej på er mina vänner. :)

Då var det färdigjobbat å färdig-dagisat för i dag, för alla i den här familjen. :)

Vi ska fira in fredagen med ett restaurangbesök(man måste våga chansa eller hur? :P).

Ska bli mysigt(i hope) å framförallt Leo ser fram emot detta. :D

Fram tills matställena öppnar roar sej alla lite med sitt. Viggo har en kompis här, Leo leker med sina vasständer, jag snor åt mej lite datortid å Martin, han tvättar bilen. :)

 

Jag har ju egentligen jobbhelg, men ska som ni vet på roadtrip till Jönköping i morron i stället.

Lite mysigt med ett spontant avbrott från allt var vardag heter å lite kvalitétstid med föräldrarna å syster till på köpet. :D

 

Nu ska jag duscha av jobbdammet här så jag är redo för den stundande lyxen. :)

Av Lisa - 8 november 2013 06:16

Börjar min morron med att läsa det här.
Är det klokt att jag har ett barn som ska börja förskoleklassen till hösten?

Det är mycket ålderskrisande denna veckan. :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards