Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Lisa - 9 november 2013 23:01

Efter en dag på resande fot har jag krupit ner i min säng.
Ska sova men har ändå övertalat Martin att han ska se sin film här i sovrummet, så vi får lite sällskap av varandra i kväll. ;)

Morrondagen spenderas på jobbet men vi hörs som alltid innan å efter. :)

Sov gott önskar jag å Dexter! <3

Av Lisa - 9 november 2013 20:38

Blossas årgångsglögg 2014.
Helt i min smak. :)

Av Lisa - 9 november 2013 16:50

Vi är tillbaka på vägarna igen säger hejdå till Jönköping å farmor för den här gången.

Det känns som det gått flera dygn sen vi lämnade Asarum när det i själva verket bara gått en dag.
Är helt slut faktiskt. Det har regnat å varit mörkt hela dagen å jag kan tro att de är det som gör det.

Jag är i vilket fall glad att jag kunde åka med! :)

Å förhoppningsvis är jag piggare när jag kommer hem, dit det är lite ljusare än i bilen. :)

Hörs då! :)

Av Lisa - 9 november 2013 12:34

Liiiiite blev det handlat.
En julklapp å några smågrejer på Ikea bara. :)
Ett stopp på rusta med sen blir det laxamiddag hos farmor. :)

Av Lisa - 9 november 2013 09:36

45 minuter kvar till Jönköping.
:)
Vi lyssnar på mammas moderna Spotify-lista, testar finesserna i nya bilen å skrattar. :)
Det sistnämnda får jag vaa lite sparsam med då jag varit kissnödig den senaste timmen. :P
(Det är värre att åka bil med mej än med ett barn. :P)

Tre timmar är planerade till A6-tid, men jag har för avsikt att mest agera sällskap å spara på finanserna lite. (Yeah right? :P)

Sen blir det middag hos farmor innan vi hit-the-road igen! :)

Av Lisa - 9 november 2013 07:18


Dags å dra på äventyr till Småland! :)

Ska försöka hinna med en kopp kaffe till samt måla till naglarna lite(kan va trevligt när man ska synas bland folk ju. :)) sen kommer den nya röda bilen å hämtar upp mej. :)

Jag ser fram emot det här.
Ett litet avbrott i vardagen, precis när det behövdes! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards