Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Lisa - 20 november 2013 21:13

 

Här ligger jag i min soffa med en halsduk lindad om halsen, allt i hopp om att värma bort min begynnande nackspärr.   

Det går väl sådär med kurerande av just nacken, å jag hade kunnat ge väldigt mycket för att kunna lägga vantarna på en tub med forever-heatlotion.


Nu har jag varken det eller en någon särskilt hygienisk vetekudde å tillgå, men vi får hoppas stelheten har släppt tills i morron.



Jag ska jobba i helgen som kommer, men har lyckats tidigarelägga en tvådagars ledighet innan dess. :D

I morron är således den första lediga dagen av två.

Barnen ska äntligen klippas på eftermiddagen å på förmiddagen känns det som det är dags å städa huset.   

När vi ändå är i stan ska jag passa på å ta en ny körkortsbild så jag kan få det projektet ur världen innan det gamla kortet blir ogiltigt. :D


Vi får se hur vil lyckas med planerna, men det är ju aldrig fel å ha visoner eller hur? :D


Homeland funkar inte som vi vill i kväll, så jag tänker ta sikte på sängen i det närmsta.   


Vi hörs i morron, som alla andra dagar. :D

Natti natti!

Av Lisa - 20 november 2013 20:59

 

Midsommarafton å fem månader senare, i dag den 20 november.

Hälften så stora armar å nästan tio kilo lättare. :D

  

Av Lisa - 20 november 2013 18:44

Dagens träning gjord. :)
Nu väntar dusch å läggning av grabbarna grus. <3

Av Lisa - 20 november 2013 16:35

 

I bland är det bra å ha en skrivare.

Till å skriva ut målarbilder exempelvis.

:P


målarbok.nu finns det en hel massa kul. :D

Av Lisa - 20 november 2013 15:43

Har jobbat å sen storhandlat tillsammans med barnen som jag hämtade INNAN mellanmålet.

Det gick helt okej trots lite kaos å gråt i början å en akut bajsnödig femåring å en minst lika kissnödig mamma på slutet. :)

Vad Leo beträffar, var han nog mest trött! :)

Jag känner mej sliten.
Å det syns.
;)

Men hey. :)
Kylen å påfylld å nu tar vi helg i ett par dagar! :)
Det ska firas med ett på tok försent frall-mellanmål för barnen, målade naglar å med ett efterlängtat sworkit-pass i kväll.
(Abstinens. Efter en dag? Förstår ni vad som hänt med mej?! :P)
Å kanske hinns det med lite Homland också, vem vet? :)

Hej på en stund!

Av Lisa - 20 november 2013 06:10

Dessa underbart snygga fotbeklädnader har jag sovit i i natt.

Var uppe å gav vatten till Leo strax efter midnatt å trodde jag skulle frysa i hjäl när jag la mej igen.
Jag frös å frös å frös.
Det fick bli dunsockar på, men jag känner mej fortfarande ruggig. :/

Här är morronruschen i gång för övrigt.
Viggo vakande vrålhungrig å sur å Leo vill inte ens gå upp ur sängen.
Förhoppningsvis lyckas vi komma i väg denna morron också.

Slutar tidigt å sen ska jag å barnen ge oss på en rolig storhandling som kan sluta hur som helst när alla är trötta...
Men när det är avklarat då tar vi som sagt helg i ett par dagar igen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards