Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Lisa - 21 november 2013 22:37

Havet.
Mitt bästa ställe!

Ska sova nu å hoppas på å vakna pigg å huvudvärkslös på den lediga fredagen. :)

Morrondagen är oplanerad i det stora hela, men det kan ju ändras ganska kvickt! :P

Kram å gonatt!

Av Lisa - 21 november 2013 18:42

Barnen å jag skulle varit hemma själva i kväll, men följde med Martin upp till M å P i stället.

Så här sitter jag i en fåtölj, framför brasan med en bok i högsta hugg å känner hur trött jag faktiskt är.

Å här är det är helt okej att bara va just trött, å sitta i en stol å bara va.
Guld värt ska ni vet.
Jag är så tacksam för hela den stora familjen jag har!

Av Lisa - 21 november 2013 16:16

En styck polka-bock, i modell mindre! :)
Jisses så söt! :)

Av Lisa - 21 november 2013 15:53

Lite längre hår på minsta grabben å såklart orange färg i håret(det fanns ingen rosa. :P) :)

Leo
Av Lisa - 21 november 2013 14:53

Klart tuffingen ska ha tuppkam! :)

Av Lisa - 21 november 2013 12:26

En ny Blingo-tröja som jag är mycket nöjd med! :)

Nu ska jag å barnen bege oss till stan(men jag skiter i det där kortet, vem vill se stressad å svettig ut på ett kort man måste dras med de kommande tio åren?! :P).
Leo önskade kebabtallrik å jag är tacksam över att slippa laga lunch. :)

Lämna gärna en rad eller två innan ni surfar vidare.
Det är alltid lite roligare med en tvåvägskommunikation you know. :)

Det här är Viggo.
Vilka är ni egentligen? :)

Av Lisa - 21 november 2013 09:57

Ska precis ge mej i kast med att klicka hem årets första klappar(Elin's är först ut å bli färdiga. :P) men tänkte först tipsa lite om vad som står på min önskelista i år, utöver svindyrt Mateus-porslin. :D

 

Det verkar som jag gått å blivit en fryskyckling på äldre dar å därför önskar jag mej något i stil med detta. :)

 

Allt är från Lindex å direktlänkas i tur å ordning:

1. Nattlinne som jag faktiskt kan tänka mej att sova i. :P

2. Nattlinne, mest för att ha på under filten framför tv:n.

3. Nattlinne

4. Pyjamasbyxor.

5. Tjocka sockar.

6. Nya trosor, inte för värmens skulle precis, men jag har det angenäma i-landsproblemet att de allra flesta trosor i lådan numera är för stora. :P

Dessutom behöver jag underkläder som är bekväma under träningsbyxor. :P

 

 

Av Lisa - 21 november 2013 08:33

Vaknade tjugo över sex av skrikande å bråkande barn.

Dessutom med världens huvudvärk.

Inte de bästa förutsättningarna för ett gott morron humör precis. :(


Barnen lugnade ner å ville se film så jag fick halvslumra till halv åtta, men huvudvärken är förlamande.

Minsta lilla rörelse gör ont å jag är yr.

Har knaprat i mej de tabletter som fanns här, å försöker nu med en koffein-boost innan frukost.

Hoppas verkligen det blir bättre, för jag varken orkar eller har tid med en sån här period igen.

Nånstans inom mej väcks dessutom ett raseri över att den huvudvärk jag drabbas av titt som tätt är direkt kopplad till press å intensvia perioder på jobbet.

Det är ju f*n rent ut sagt att jag inte har förmågan att stå emot stress bättre än såhär å att jag inte förmår att stänga av mej från jobbet helt å hållet när jag går där ifrån!   

 

Nog om det.

Vi ska göra det bästa av den lediga dagen ändå är tanken.

Laga frukost med äggröra(på fin-fina ägg som Leo fått från sin mormor! :)) å städa vad vi hinner med å sen köra till stan. :D

 

Hoppas ni får en bra torsdag! :D

Kram å hej på en stund!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards