Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under november 2013

Av Lisa - 18 november 2013 08:57

Vi är nästan-lediga även i dag.
Förskolan har planeringsdag så barnen är hemma medan jag jobbar ett nätt kvällspass med start först klockan fyra. :)

Vi ska snart duka fram en stadig frukost här å sen ska dagen bara gå i lugnets tecken.
Ska boka av lite måsten, ringa å boka klipptid bland annat, barnen är så långhåriga att jag skäms.
Har liksom inte riktigt hängt med i tidens rasande tempo...

Veckans matlista ska avslutas å dammsugaren måste rastas med! :)

Det känns dock helt okej med måndag.
Helgen har varit så härlig å gett en massa nya energi! :)

Vi hörs under dagen va? :)
Kram å hej så länge! :)

Av Lisa - 17 november 2013 20:28

Vi ser film i kväll.
National treasure(tvåan).
Precis lagom söndagsnöje! :)

(Finns en viss risk att jag däckat i dag med, varför denna trötthet nu da?!)

Av Lisa - 17 november 2013 19:08

 

I år ska mitt hem pyntas med åtmisntone en polkabock från Cult Design.

Han är helt fantastisk söt, tycker ni inte? :)

Av Lisa - 17 november 2013 18:19

Vi får nog dra i gång det här snart om vi ska hinna klart med allt innan jul! :)

Av Lisa - 17 november 2013 16:13

Boön.
Alltid lika ljuvligt!

Av Lisa - 17 november 2013 12:10

Långkok å trädgårdsfix.
Kan det bli mer söndag än så? :)

Av Lisa - 17 november 2013 11:34

Rotade fram en solstol å passar på å njuta av solen en stund! :)
Fortsätter den stråla i eftermiddag med kan det mycket väl bli en tur till havet! :)

Av Lisa - 17 november 2013 09:43

 

Efter vad som känns som en evighet kom jag äntligen in på bloggservern nu. :D


Barnen har åkt med mormorn å morfarn till Tingsryd för å bada.

Världens mest bortskämda Leo..?   

   

Vägrar mamman curla med påklädning får man vädja till brossans goda vilja! <3


Kvar sitter jag vid köksbordet å dricker kaffe som är spetsat med så mycket kardemumma att det smakar mer semla än vad det smakar just kaffe.

Någon fick för sej att vi var i behov av julkaffe denna morron å tog i rejält med kryddandet om vi säger så...   


Martin tänker, såklart, spendera de barnfria timmarna med en herrans massa projekt utomhus.

Själv tänker jag ta en liten löpartur å sworkitta lite granna.

Å sen börja så smått med middagen, en långkokt chili, så den går puttra lääääänge!  


Hoppas ni får en bra söndag.

Jag tänker njuta in i det sista, av ledigheten å av att jag faktiskt känner mej ganska pigg i dag. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards