Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under november 2013

Av Lisa - 3 november 2013 15:02

Av Lisa - 3 november 2013 12:20

Så stor!
Så söt!
<3

Av Lisa - 3 november 2013 10:12

Det regnar å är grått i dag.
Trist då jag längtar efter skog å utomhus-aktiviter. :(
Det är höst, å rusket tillhör.
Bara å gilla läget!

Vi bäddar ner oss å ser en film å myser lite extra i stället! <3

Av Lisa - 3 november 2013 09:49

En Leo å en pappa! <3

Söndag å helgen sista dag.
Tog en snabb-kik på veckans schema å fick lite söndagsångest.
En enda ledig dag, på onsdag, det är vad jag får nöja mej med.
Får tänka positivt å hoppas att jag åtminstone kommer hinna med det jag behöver på jobbet när jag ska va där så mycket. :)

I dag blir det dock full fokus på barnen.
Viggo ska spela innebandy å så ska vi på bio i olika omgångar.
Martin å Leo ska gå med farmor å Alexander medan Viggo tränar å senare sen ska jag gå med Viggo å Hanna på LasseMajas detektiv-byrå! :)

Nu på förmiddagen ska jag fortsätta plocka lite här å snygga till lite. :)
Har letat fram den här stora glas vasen, men vet inte riktigt vad jag ska ställa i?

Dinosaurier känns inte så snyggt, även fast de nog gärna hade flyttat in. :)

Nu ska jag leka lite, vi hörs sen! :)

Av Lisa - 2 november 2013 21:44

 

Jojjmensan.

I dag har familjen spöke, tillsammans med Zorro å värsta sortens pirat-kapten varit hos häxan å liemannen på Halloween-party. :)

Har förståss haft superkul, ätit god mat, druckit gott å spelat spel å skrattat oss halvt fördärvade!  :)

Makalöst skoj. :D

Bara det att Martin faktiskt var utklädd, jag tror inte ni förstår hur unikt det är. :D

Jag har verkligen den bästa familjen.

Eller finaste, för å tala FB-språk.    


Nu ligger jag på soffan å försöker hålla mej vaken.

Kommer nog inte sluta väl, utan ögonen är redan på väg neråt här. :D

Kan kvitta, då det redan nu känns som att helgen gett så mycket. :)

Martin pratade om nya Dexter-avsnitt, men det får vi nog spara lite på.

Hoppas ni haft en fin dag.

Kram å gonatt! :)



Av Lisa - 2 november 2013 18:04

Av Lisa - 2 november 2013 17:05

Pirat-lek pågår. ;)

Av Lisa - 2 november 2013 15:14

Nu drar familjen spöke på Halloween-fest! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards