Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under november 2013

Av Lisa - 2 november 2013 10:36

Man bara måste ju älska hus.
Helst dom med källare(om man bortser från allt j*vla hamstrande som möjliggörs. :P) där man kan ha ett lekrum.
Ett rum med heltäckningsmatta å plats nog för å spela innebandy! :)


I dag är det då ledig lördag å jag försöker rensa bland alt bråte vi sparat på.
Har redan hittat två gamla mobiltelefoner(var slänga? Tippen?) å har en stark känsla av att jag kommer finna fler spridda över huset.

Förmiddagen går i lagom fart å barnen har kusin å farmor-besök.
Jag ska förutom mina små rens-projekt handla lite smått å snabbträna lite är tanken.

Efter tre ska vi infinna oss i föräldrahemmet, utklädda å redo för halloween-fest! :)

En prima ledig dag som ni hör. :)

Hoppas ni me har det bra! :)

Av Lisa - 1 november 2013 20:02

En pojke har redan somnat å en annan borde också lägga sej.
Det här med vampyrers dygnsrytm kan dock bli ett problem.
:)

Av Lisa - 1 november 2013 19:09

Å så gott!
#synda

Är det fredag så är det. :)

Av Lisa - 1 november 2013 16:17

Det har varit två extremt tuffa arbetsdagar men jag måste säga att jag är mycket stolt över min å mina kollegors insatser å att jag verkligen älskar mitt jobb! :)

Nu är det dags å hämta hem kidsen å ta helg i dagarna två! :)

Härligt även fast vårt tilltänkta sällskap oturligt nog blivit sjuka.
Vi får roa oss själva ändå, å hämtmat står fortfarande på menyn å kanske ett å annat glas rött!
;)

Trevlig helg!

Av Lisa - 1 november 2013 06:14

Ännu en dag som börjar klockan fem. Klockvridning. Vad ska det va bra för?

I dag skulle vi förvisso upp å i väg, men vi hade kunnat sova lite längre.

Vi ska snart bege oss ut i mörkret för å spendera en långdag i väg.
Å sen blir det fredagsmys för hela slanten! :P

Hoppas ni får en fin fredag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards