Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under november 2013

Av Lisa - 24 november 2013 16:07

Kollade på jamies matrevolution på jobbet, å blir så rörd att jag blir tårögd å får gå undan..? :)
Vad kan man säga?
Hans engagemang för bra mat berör! :)

Av Lisa - 24 november 2013 07:09

Jojomesan.
I dag är det nio år sedan den där ringen längst in tog plats på mitt finger. :)
Förlovningsdag å tillika M å P's bröllopsdag, det är i dag det! :)

Jag firar med att jobba långdag jag! :)
Dags å ge sej i väg! :)
Ha en bra dag!

Av Lisa - 23 november 2013 22:00

En mysig syn mötte mej när jag svängde in på tomten.
Älskar ljusslingor! :)


Några räkor orkar jag inte stå å mecka med nu. Även om jag är bra sugen på nått i stil med en räkmacka.
Spar dem till morrondagen i stället.
Räkor i salladen till crepes är inte heller så dumt! ;)

Anyway. Jag är fortfarande helt slut, men tänker stanna uppe en stund å läsa.
Det fanns en tid innan barn å tv-serier tog över mitt liv, då jag läste jämte.
Sen blev det som det blev, sömnlösa nätter å en massa annat, å jag kom i från det där med å läsa böcker, bara för mej själv.
Nu är det en ny tid, barnen är större å jag har mer ork(jo det är sant!).
Kanske kan jag å böckerna hitta tillbaka till varandra nu..?
Jag hade glömt hur mycket jag gillar det, i synnerhet deckare a la Karin Wahlberg. :)

Av Lisa - 23 november 2013 15:48

Har rast på jobbet å surar så smått över att jag inte tog med min bok hit.
Hade varit ett ypperligt tillfälle att plöja några kapitel nu ju!

Tröttheten håller i sej å det är riktigt obehagligt att inte alls vakna till.
Hoppas verkligen jag sover ordentligt i natt så jag slipper känna mej som ett vrak i morron också.

Har fem jobbtimmar kvar att kriga mej igenom men det ska nog gå det med. :)

Vi hörs sen i kväll.
Då ser jag fram emot att äta lite räkor tänkte jag, om jag inte däckar direkt! :)

Av Lisa - 23 november 2013 11:45

Av Lisa - 23 november 2013 09:38

Alltså. Jag fattar inte vad det är med mej å min sömn nuförtiden.

Somnade gott strax innan midnatt men vaknade med ett ryck klockan fyra efter en massa oroliga drömmar å kunde för allt i världen inte somna om. :(

Låg å vred mej till halv sex, å hur jag än kämpade emot kom trötthets-paniken krypande.

Jag jobbar det tuffaste passet vi har på jobbet i dag. Halv ett till nio, å jag jobbar med en vikarie å har således ansvar för medicin å upplägg av kvällsjobbet så det finns ingen chans att koppla av.

Är redan helt slut å fattar inte hur jag ska orka det här? :(

Blir så frustrerad då jag faktiskt sovit bra i flera månader, men mest skit den senaste veckan.... :(


Jag hoppas jag har krafter gömda nånstans å om inte annat kan jag få energi av förmiddagens familjetid. :)


Å nu ska jag tydligen va patient på doktor Leo å undersköterskan Viggo's klinik å det kan ju inte bli annat än bra. :D


Vi hörs senare! :)

Av Lisa - 22 november 2013 22:12

Dressad för fredags-handling! :)

Av Lisa - 22 november 2013 21:39


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards