Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under november 2013

Av Lisa - 22 november 2013 18:01

Great fruit! :)

Av Lisa - 22 november 2013 17:30

Pulled chicken med fröbröd.

LCHF å ruggigt gott! :)

Av Lisa - 22 november 2013 15:10

   

Ljus! :D

Favoritdofterna i rejäla modeller. :P

De bör ju räcka ett tag nu tycker man. :)


(yankeecandle)

Av Lisa - 22 november 2013 14:30

Senaste från nespresso. :)

(Å så menar jag verkligen helt nytt. Har ALDRIG någonsin testat chai-latte! :P)

Av Lisa - 22 november 2013 09:56


 
Från å med i dag har club-medlemmar 10% rabatt på H&M.

Typiskt när vi var där i går å köpte två byxor var till barnen.

Viggo förälskade sej fullkommligt i byxorna på bilden, så de fick ha förståss. :D 

De hade för övrigt en hel massa fint just nu tycker jag, så jag tänker passa på att shoppa barnens jul å nyårs-outfiter nu.

Till 10% denna gången. :P




Det blev en ganska orolig natt för min del, drömfylld sömn å extremt torra ögon(som bli värre å värre, å numera gör sej påminda även på dagtid. :( Känner mej bara äldre å äldre... :() å vaken-dags vid tio över sex med samma huvudvärk som i går.

Kände mej anigens frustrerad där en stund, men det vände tack å lov snabbt. :)

Nu är det bara ögonens skick som gör att jag inte riktigt känner mej vaken, men huvudvärken är borta redan. :D

 

Barnen har lekt å lekt å lekt å gör så än. :D Iklädda öronmuffar som ljudbarriärer. :P

Jag har redan hunnit dammsuga hela övervåningen(vaddå etapp-städa, våttorkar vi i morron tros? :)) å tänker bygga med lego en stund å sen smyga in ett litet sworkit-pass innan vi kör å hämtar paket vi glömde i går å köper lite fredagsgodis(å cola till somliga! :P).

 

I kväll ska vi fira fredag med pulled chicken till middag, å kanske en liten efterätt också om jag hinner med. :D

 

Vi hörs igen!

Kram å hej! :)

Av Lisa - 21 november 2013 22:37

Havet.
Mitt bästa ställe!

Ska sova nu å hoppas på å vakna pigg å huvudvärkslös på den lediga fredagen. :)

Morrondagen är oplanerad i det stora hela, men det kan ju ändras ganska kvickt! :P

Kram å gonatt!

Av Lisa - 21 november 2013 18:42

Barnen å jag skulle varit hemma själva i kväll, men följde med Martin upp till M å P i stället.

Så här sitter jag i en fåtölj, framför brasan med en bok i högsta hugg å känner hur trött jag faktiskt är.

Å här är det är helt okej att bara va just trött, å sitta i en stol å bara va.
Guld värt ska ni vet.
Jag är så tacksam för hela den stora familjen jag har!

Av Lisa - 21 november 2013 16:16

En styck polka-bock, i modell mindre! :)
Jisses så söt! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards