Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Lisa - 14 december 2013 22:23

Jojjomensan.
Här ligger jag som å ser ut som ett spöke.
Nerbäddad, innan halv elva på en lördagkväll..?
Jag skyller på min näst intill ständiga följeslagare, huvudvärken å min nyfunna vän, magkatarr.
Å lite för lite sömn i natt å lite för mycket av allt den senaste veckan.

En god natts sömn ska sitta fint nu.
Å förhoppningsvis hinner jag tanka upp just sömnkontot i natt! :)

Kram å gonatt på er!

Av Lisa - 14 december 2013 16:39

Lek-ytan på rummet är numera minimal, men Leo kommer ha god plats å sova på! :)


Å nu är vi, aningens sena, äntligen på väg till mörrum! :)

(Min mobilkamera har blivit så mycket sämre... Någon som kan tänkas veta hur det kan komma sej?
Bara sådär liksom?)

Av Lisa - 14 december 2013 15:08

 

Tillbaka hemma igen.

Svordomarna haglar men det ska nog bli en säng monterad till slut. :)


Barnen ville stanna kvar hos mormor å morfar å leka så dem plockar vi upp på vägen till Mörrum. :)


Min plan var att träna lite nu i mellan allt, men min mage verkar tycka annorlunda.

Den värker å bubblar å strejkar.

Jag hoppas på att det är en tillfällig krasch å inte ytterligare en stressrelaterad krämpa nu.

Kanske vågar jag mej upp på CT:n en liten sväng, vill i allafall testa, har redan haft veckans två träningsfria-dagar så kroppen ropar efter rörelse nu...


Jag önskar er en trevlig lördagskväll så länge nu.

Vi hörs senare skulle jag tro. :)

Kram å hej!



Av Lisa - 14 december 2013 10:32

Ikea.
Här kommer vi! :)
Sängshopping å lite värmeljus blir det nog med. :)
Trivsam lördagsaktivitet.
En liten stund på tu man hand kan va ganska trevligt dessutom.
;)

Av Lisa - 14 december 2013 08:43

 

 #musikhjälpen2013

Följ länken å lägg ett bud på vår kommuns bidrag. :)

Jag är inte själv ett dansbands-fan, men jag kan gå i god för åtminstone en hemskt trevlig receptionschef på det där hotellet. :D

Av Lisa - 14 december 2013 08:34

Kardemumma-spetsat kaffe.
Perfekt på morronen såhär i juletid! :)
Älskar mina fina muggar med, är så glad att jag köpte dem! :)

I dag är det en planerad lördag vill jag lova.
Från början var det tänkt att vi skulle ta en familje-utflykt till möbelvaruhuset i Älmhult, men barnen fick erbjudande om bad med mormorn å morfarn å nappade förståss direkt! :)
Det blir således bara jag å Martin som kör å panik-köper en ny säng åt vår minsta son, som inte alls är så liten som vi tror å hux-flux är i akut behov av en större sovplats. :)

I kväll ska vi bli bjudna på middag hos Håkan i mörrum för å fira hans födelsedag lite grann! :)

Men först av allt, familjefrukost, å förhoppningsvis mys på alla punkter i dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards