Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Lisa - 20 december 2013 23:00

Skip-bo! :)

Daniel vinner allt i dag! :)

Av Lisa - 20 december 2013 20:44

Heja heja!
Kanske jag vinner i dag.
Eller antagligen inte. :P
Men det är lika kul för det! :)

Av Lisa - 20 december 2013 18:13

Huvudvärken is killing me,
men jag vägrar låta den hindra mej från å leva.

Här ska bakas pizza å spelas monopol!
Å njutas fredag! :)

Av Lisa - 20 december 2013 15:49

Springer på stan med Stina! :)
Apoteket, lite julklappar å GF-öl som Martin beställt.
Sen blir det en Ica-runda innan jag hämtar mina kids från mormor igen. :)

Av Lisa - 20 december 2013 09:49

 

Är det jul så är det. :D

Luktar så gott, så gott när man torkar köksbänkar å bord här. :)


Hade tänkt att vi skulle stimma i väg en snabbis till Ica å införskaffa oss en skinka å lite smått å gott till kvällen redan nu på förmiddagen.

Sen fick jag ett sms av en mormor som ville leka i eftermiddag å helt plötsligt frå jag chansen att både köra in till stan å uträtta de ärenden jag har inplanerade till morrondagen å handla utan uttråkade barn i släptåg. :D Hurra till dej!

Förmiddagen kan således ägnas åt en hel massa lek å mys å åt ett litet sworkit-pass. :D

Å morrondagen kan spenderas på hemmaplan i lugn å ro! :)


Framåt kvällningen kommer Stina å Daniel på en fredags-grogg(hemmagjord pizza å vin!) å kanske en omgång Monopol. :D

Å förhoppningsvis kan jag bjuda dem på en lite fredags-dessert också. :D

 

Nu ska jag hälla upp en varm kopp kaffe(har hunnit hälla ut två kalla, å kokat en kanna till! :P) å sätta mej hos Leo med ett plats-lejon i handen å leka. :D

 

Ha en bra fredag! :D

Av Lisa - 20 december 2013 08:43

I "nattlinne", mysstrumpor å med en kaffekopp i handen.
Det är så, med undantag för handling å träning förståss, som jag ska spendera denna fredag! :)

Av Lisa - 20 december 2013 06:52

Morronmys!
En ledig dag ligger för våra fötter.
Härligt!

(Blundar en stund å försöker mota bott stressen jag vaknat med..
Vill inte att denna dyrbara dag ska bli förstörd...! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards