Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under december 2013

Av Lisa - 11 december 2013 07:34

Viggo har tjatat efter frukost i en timme, jag har huvudvärk till tusen å Leo sover än.
Dags å stiga upp är det i vilket fall.
Hej å gomorron! ;)

Av Lisa - 10 december 2013 22:22

Under tre kokböcker i tyngre modell ligger stjärngossestruten å stjärnan i press.

På fredag ska Viggo klä sej i vitt linne å sjunga sånger för de andra barnen på förskolan.
Fram tills så sent som i går ville han inte alls vara med.
Men han har tydligen tänkt om.
<3

Han kommer bli den sötaste stjärngossen nånsin!

Av Lisa - 10 december 2013 20:58

 

Jaaa.

Vad ska jag säga?

En helt vanlig dag har passerat.

Jobbat, hämtat barn, lagat middag å tränat för att slutligen landa här i min soffan.

Mycket mer än så händer det inte i kväll. :D

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 10 december 2013 18:33

Jag önskar mej lite nya böcker i julklapp! :)

Av Lisa - 10 december 2013 18:19

Det här äter vi denna veckan! :)

Av Lisa - 10 december 2013 06:16

Jomenvisst.
Han dök upp när Martin öppnade nu på morronen.
Nu är det stängda dörrar å övervakade kisserundor som gäller.
Jag orkar inte med pärsen när han försvinner alltså.
Puh...

Tisdag å veckans första arbetsdag ligger framför oss.
Hoppas ni får en bra dag! :)

Av Lisa - 9 december 2013 22:19

Frukostarna är räddade! :)
Har bakat Lchf-frallor som varar ett bra tag nu. :)

I övrigt går jag å lägger mej en aningens oroad.
Dexter är på rymmen. Igen.
Om han kommer hem denna gången också så lovar jag att han ska stanna inne framöver. :(
Om ni ser honom vet ni var han bor...

I morron bitti klockan sju går jag på veckans jobbpass som avlöser varandra fram tills fredag.
Min plan är att försöka få klarhet i var jag ska va efter nyåret, men det återstår å se om jag blir färdig till det.

Nu säger jag gonatt.
Å hoppas vi ses i morron!

Av Lisa - 9 december 2013 16:19

Eller ja.
Helst vill han inte bli kladdig å övervakar därför mest. :)
Sittandes på köksbänken förståss! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards