Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Lisa - 2 januari 2014 21:44

Hej på er.

Här sitter jag i soffan med dygnsura byxor efter cykelturen hem å funderar på hurvida jag orkar träna i kväll eller inte.

Det lutar åt inte för telefonen är batteridöd å CT har jag ingen som helst lust med.

Kanske om jag drar ut på det en stund till så orkar mobilen kanske 7-min-workout? :)

På tal om träning så är det ju för övrigt nytt år å ny månad nu å hög tid för mej att skriva in mej på gymmet. :D Spinning here I come. :D


Nu väntar en tredagarsledighet i hop med familjen innan vardagen drar i gång igen nästa vecka. :D

I morron kväll ska barnen sova hos sin mormor å morfar, bara för att de var sugna, å jag å Martin ska lyxäta i lugn å ro å ta sovmorron. (yeah right, ska det hända får jag lämna bort honom med.. :P)

 

Hoppas ni har det bra så här i början av det ny året.

Har ni några nyårslöften på G förresten?

Jag har faktiskt inte kommit på nått bra alls, vilket är väldigt olikt mej som annars är väldigt glad i hela nyårsfenomenet å allt var det innebär i nystartschanser.

Men jag kommer säkerligen på nått mera seriöst framöver. :)

 

Kram å gonatt på er nu! :)

 

Av Lisa - 2 januari 2014 12:01

En timmes iskall skattjakt på boön satt fint! :)

Av Lisa - 2 januari 2014 10:23

 

Nyårsfest på Ekebergslundsvägen.

En mycket trivsam tradition.

Årets mat-tema var som sagt tapas.

Hur mycket gott som helst. :)

Vi hade en underbart rolig kväll å natt, som innefattades av både musicquiz å tunn-bad efter tolvslaget. :D

 


Gårdagen gick som sagt mest åt till å vila å redan halv nio somnade jag för natten å har sovit som en stock.

Känner mej betydligt mer vaken i dag, även om det var länge sedan jag kände mej som mitt vanliga pigga å glada jag. (kan det va nått för nyårslovandet? bara bestämma sej för att gå vidare?)


I kväll ska jag jobba en runda, men innan dess ska jag dra med mej familjen till havet för lite luftning å energitankning. :D


Ha en bra dag! Så hörs vi lite senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards