Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Lisa - 3 januari 2014 20:53

Lingonpanacotta å en helt ny säsong av SoA! :)

Av Lisa - 3 januari 2014 19:49

Pepparbiff, (misslyckad) bea, rättikagratäng å vitlöksfrästa champinjoner! :)

Av Lisa - 3 januari 2014 16:05

   

Ut med julen å in med det nya. :D

Tack å lov har jag hunnit köpa å få lite nytt, å kan på så vis stoppa lite av det där efter-jul-vil-jag-ha-allt-nytt-suget. :P

 

Annars då?

Jo vi har precis lämnat av grabbarna hos mormorn å morfarn. De var eld å lågor alla fyra å kommer ha det toppenkul både i kväll å i morron när de ska bada. :D

Jag å Martin(som gått all in för nytt år-nya vanor sworkittar as we speak!? :P) ska lyxa till det med trerätters å bara drälla omkring å kunna prata till punkt.

Spela nått spel eller se nån film mellan rätterna å sova hela natten å köra på vår Kristianstad-tur ensamma i morron förmiddag.

 

Ska alldeles strax värma på vad som kan bli säsongens sista skvätt glögg å påbörja tillagandet av förrätten tänkte jag. :D

Trevlig helg på er hörrni! :)

Av Lisa - 3 januari 2014 14:52

Den försvunna diamanten.
Nostalgi på hög nivå! :)

Av Lisa - 3 januari 2014 13:03

Köa en halvtimme på Ica bara för att upplysas om att jag måste till posten. :(

Av Lisa - 3 januari 2014 10:09

Hej å gomorron, eller förmiddag om ni så vill..? :)

Vi har riktig semesterlunk i denna familjen just nu å både barnen å Martin sover länge om mornarna. :)

Frukost innan nio har vi inte ätit sen julledigheten inleddes. :)

Det gäller att njuta när tillfälle ges, snart har vi vardag igen.


De allra flesta i familjen är det full fart på nu förvisso, barnen leker på varsitt håll å Martin städar ut julen.

Själv sitter fortfarande vid bordet å sippar kaffe.

Har lite lösa planer på å köra ett varv till Kristianstad å spana lite i sport-outleterna å inköpa lite ostar. :D

Såklart ska här fredagshandlas å så ska ju smågrabbarna sova hos sin mormor å morfar.


Ni får hänga med under dagen såklart, så får vi se vart vi hamnar. :D

Kram å hej!




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards