Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Lisa - 21 januari 2014 21:40

Tabata hörrni.
Betydligt roligare än jag trodde.
En timme flög förbi, å även fast jag är rejält tafatt å har lite svårt för å fatta vissa rörelser har musklerna(framför allt i låren!) fått jobba! :)
Det ska jag göra fler gånger. Helt klart! :)

Nu ska jag ta kväll här en stund.
(Genom att fascinerat komma på nått guldgrävarprogram på Discovery?! :P)

I morron väntar kvällsjobb å en liten mysmorron med barnen. :)
Lite film i sängen som start på dagen å ingen som behöver väckas.
Skönt värre! :)
Vi ses då förståss!
Kram å gonatt på er!

Av Lisa - 21 januari 2014 18:17

Jag vet att det råder delade meningar om senaste julklappen vi fick av kommunen, men jag måste säga att jag gillar min ryggsäck skarpt.
Den perfekta träningsväskan. :)

Om 45 minuter tar jag min väska med mej å drar in till motiva.
Tabata står som sagt på kvällens träningsagenda... :)

Av Lisa - 21 januari 2014 17:19

Leo:
"I dag har jag å E lekt mamma-pappa-barn på dagis.
Jag var pappa å E var mamma."

Jag:
"Vem var barn da?"

Leo:
"Barnen var döda.
De hade blivit ätna av vasständer å tigrar."


Detta barn alltså. <3
Vasständer hit å döda dit.
Samma visa jämt! :)

Av Lisa - 21 januari 2014 15:06

Enligt mina beräkningar skulle vi satt oss till bords nu.

Men jag blev kvar på jobbet, fick ringa dagis å meddela sen ankomst å kom hem först nu.
Ja ja.
Mat i magen måste jag ha även om det blir en timme senare än jag tänkt.
Får hoppas jag överlever tabatan ändå. :P

Av Lisa - 21 januari 2014 06:05

Ja gomorron på er.
Jag somnar gott om kvällarna, men sover desto sämre.
I natt har jag vaknat å kollat på klockan ett otal gånger.
Het utan något som helst störande inslag heller.
Viggo stannade hos sej å Leo har med sovit hela natten.
Tröttsamt värre.
Jag behöver all sömn jag kan få just nu.

Nu kickar vi i vilket fall i gång denna tisdag.
Ha en bra dag.
Vi höres! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards