Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Lisa - 26 januari 2014 22:20

Zombievarning på soffan i kväll!

Herrejösses så trött jag varit i dag.
Hela dagen.
Trots två lediga dagar bakom mej. :(
Usch ja, det känns inget vidare när man har en fullbokad vecka framför sej.
Men men.
Jag ska bita i hop å kriga.
Lösa allt smått som ligger å gnager å vidhålla förra årets nyårslöfte: att inte skjuta upp saker.
;)

På tal om det så har jag äntligen kommit på vad jag lovar mej själv 2014 nämligen att ha mer ordning.
Jag ska ta mej tid att röjja å slänga(först i mina garderober å sen källaren) å hålla det städat å sorterat så man slipper leta efter allt!
Är så urbota trött på slarvet som gör att jag bara stuvar ner mer å mer i källaren å sen inte hittar ett skit.
No more av det helt enkelt! :D
*tagga!!*
(Var jag ska hitta tiden? Ingen aning.
Men det måste göras!!!)

Nu ska jag göra mej lite chaipudding å sen kasta mej i sängen! ;)

Av Lisa - 26 januari 2014 08:28

Hej å gomorron på er! :)

Söndag då.
Jobbet kallar i eftermiddag å jag vill ärligt talat inte alls.
Jag är trött å sliten mest.
Å stressad igen.

Förhoppningsvis lägger sej olust känslorna med hjälp av lite kaffe, frukost å mys med familjen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards