Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Lisa - 28 januari 2014 09:09

Man kan planera å planera i evigheter, in i minsta detalj ordna det för sej själv å andra men när allt kommer omkring blir det nästintill aldrig som man tänkte sej från början ändå.


Skulle som sagt jobba långdag å gå på vinlotteri i dag, men här sitter jag i pyjamasbyxor å dricker kaffe vid mitt eget matbord.

Hann jobba en timme innan ett samtal som meddelade att jag hade en kräkande gosse att hämta på förskolan ändrade om dagens planering.

Väl på förskolan möttes jag av en helt förkrossad Leo som grät för han inte fick leka i lekhallen å som var hungrig som en varg.

 

Nyduschad ligger han nu, nerbäddad i min säng å tittar på film.

Lite medtagen å trött, men inget mer kräkande.   


Självklart fick Viggo också åka med hem, å vi blir hemma resten av veckan i säkerhetsskull.

I morron stannar Martin hemma en stund så jag kan gå på mitt inbokade terapeut-besök annars ställs de mesta av veckan planer in.


Jag tänker faktiskt ta å utnyttja vår karantän till å ta tag i mitt nyårslöfte.

Ska ner å rota fram ett gäng sopsäckar, sen ska varenda plagg jag inte använder ut från mina garderober å lådor! :D


Vi hörs mer under dagen!

Kram å hej!

Av Lisa - 28 januari 2014 06:09

Det här lilla spöket har varit vaken mer än han sovit under natten som gick.
Känner mej som ett vrak redan å då har jag ändå jobb till fyra i dag.
Suck.
Kunde han inte valt en natt innan en ledig dag å spöka på åtminstone?!

Bara till å sörpla kaffe, ruska på huvudet å kämpa på.
;)
Det kommer gå det också! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards