Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Lisa - 30 januari 2014 14:32

Det blev en tur till backen.
Å självklart följde han den där halvgalna katten också med! :)

Av Lisa - 30 januari 2014 12:29

Viggo fyller 6 år i slutet av februari.
Han hade bestämt sej för att ha ett helt vanligt barnkalas, utan tema, i år.
Skönt tyckte mamman.
Nu har ungen ändrat sej.
Han vill ha superhjälte-kalas å ska själv vara utklädd till katten blixten(egen-påhittad?!).

Bara till å börja leta grejer å planera då alltså.. :P

Av Lisa - 30 januari 2014 11:08

22 centimeter.
Det är ganska mycket det! :)

#skryt

Av Lisa - 30 januari 2014 10:35

Leo snygg-posar framför kameran. :P  



Plötsligt händer det hörrni! :)

Barnen sov till halv åtta respektive åtta denna morron. :D

Välbehövligt för oss alla. :)


Jag vabbar som sagt sista dagen i dag, å det har gått över 48 timmar sen Leo var dålig så vi flaggar för faran över för denna gång.

Vi ska hålla oss hemomkring i vilket fall är planen.

Snön fortsätter falla så skottandet kommer fortgå å lite pulkaåkning ska vi nog också få i hop.


Klockan sex ska jag cirkelträna på motiva å jag riktigt längtar. :)

Är fortfarande helt imponerad över hur mycket jag gillar det där med å träna nu plötsligt? :P


Innan dess ska vi som sagt bara drälla runt hemma, å kanske göra liiit nytta.

Åtminstone städa av badrummet, intressant va? :)


Vi hörs under dagen med eventuellt mera livsviktig fakta från vardagen. :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards