Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under januari 2014

Av Lisa - 14 januari 2014 19:31

Hade gott om plats å träna på.

Sen kom Leo! :P

Av Lisa - 14 januari 2014 15:03

Spela super Mario å fikar lite hos födelsedagsbarnet! :)

Av Lisa - 14 januari 2014 10:13

Lite kaffe nu å sen är det hög tid å dra i gång denna dagens enda projekt: bygga i hop ett lego-torn! :)

Jag försöker alltså lyda era råd.
Men kan samtidigt för allt i världen inte låta bli å tänka på en massa annat som jag borde göra...?!
Varför kan inte förnuftet vinna bara..?

Av Lisa - 14 januari 2014 08:40

I går hade jag en usel dag.
Från början till slut skulle man kunna säga.
Nu är det dags å börja om igen.
Ta nya tag!

Vi har inte precis stressat upp ur sängen i dag.
Legat å myst framför tv:n.
(Sova vad är det? Säger barnen som kom vandrande vid sextiden..! :P)
Nu har jag tassat upp för å göra kaffe å tända lite ljus. :)

Jag har fått för mej att jag kanske borde testa nått kosttillskott å se om jag kanske blir lite piggare.
D-vitamin har jag läst mycket om, men frågan är vad mer man kan tänkas behöva?
Vad tycker ni om sånt här?
Använder ni nått eller är det bara placebo?
(Placebo kan i å för sej duga i mitt fall. :P)


Det är ingen vanlig tisdag i dag om ni trodde det.
Utan det är den 14 januari å världens bästa Stinas Födelsedag! :)
Hipp hipp hurra å grattis säger vi! :)
(Hennes ålder håller vi dock tyst om! :P)

Av Lisa - 13 januari 2014 21:54

Precis vad jag behövde i dag.
En ny serie som man fångas av redan från start! :)

Av Lisa - 13 januari 2014 20:55

Omläggning av fokus.
Verklighetsflykt å avkoppling.

Ligger i soffan å försöker intala Martin att det är en bra idé att börja kolla på Hannibal i brist på nya avsnitt i de(kanske sju-åtta) serier vi redan följer.
Jag kan tänka mej walking dead också, å är alltså inte tjurig på så vis. :)

Om jag lyckas får det bli ett avsnitt eller två innan jag drar täcket över huvudet.
I morron tar vi nya tag.
:)

Av Lisa - 13 januari 2014 19:13

Det bästa som nånsin hänt!

Av Lisa - 13 januari 2014 17:05

Jag vill va den jag var förut.
Hon som var glad på jobbet å som orkade umgås å hitta på saker på fritiden.

Men icke.
Totalt utmattad efter tre arbetsdagar.
Osocial å oengagerad å framför allt ledsen å besviken på mej själv.
Suck.
Jag saknar mej.
Som jag var.


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards