Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Lisa - 4 februari 2014 21:35

Eftersom Martin inte var i närheten av så såld på Hannibal som jag
(han bara somnade under avsnitt efter avsnitt!)
så lägger vi det på hyllan ett tag å provar nått mer lättsamt.

Orange is the new black.

Drama jovisst, men med betydligt mindre mördande än var vi är vana vid. :)

Av Lisa - 4 februari 2014 20:34

Ögonen går i kors å jag blir nog inte särskilt långvarig i kväll. Heller.

Det tar extra på krafterna att väckas stup i ett hela natten.
Speciellt nuförtiden när man vant sej av med sånt där. :)

Har haft en trivsam barnklädesvisning här i kväll.
Det blev lite handlat, både till mej å grabbarna! :)


I morron är jag å barnen lediga.
Å förhoppningsvis har vi sluppit Herr feber i huset på ett tag nu.
Har lovat Leo en runda till bibblan så det får det bli! :)
De är rejält rastlösa å leksugna båda barnen efter en vecka hemma från dagis så det ska bli kul å hitta på nått litet! :)

På kvällen har jag veckans enda träning på gymet bokad. :)

Ledig som sagt, men inte sysslolös precis! :)

Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 4 februari 2014 18:12

Alldeles snart är det dags å spana in fina kläder tillsammans med ett gäng tjejer! :)

Det har blivit en hel del avhopp under dagen, så fikan kommer nog mer än räcka, men ett litet glatt gäng blir vi! :)

Av Lisa - 4 februari 2014 15:26

Springa en runda i solskenet! :)

Av Lisa - 4 februari 2014 06:54

Det var lite tur att jag la mej så pass tidigt som jag gjorde.
Dels hade jag svårt å somna å från klockan två å framåt har det på sin höjd varit 20-minuters-intervaller mellan barnens rop.
Leo gastade efter vatten å Viggo har frågat om det varit morron konstant sen klockan fyra... :(

Puh, alltså!
Tur de ska va hemma i dag också.
Själv får jag överleva med zombie-style på jobbet! :P

Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards