Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Lisa - 6 februari 2014 21:49

Alla serier måste ha en förkortning.
OitNB.
Bra grejer! :)

Av Lisa - 6 februari 2014 13:36

Efter en powernap(blev så besviken när min SG väckte mej. :P)
med 12 nålar lite här å där är det dags för dagens sista utmaning, min jobbkväll! ;)
Förhoppningsvis förblir jag pigg hela passet! ;)

Av Lisa - 6 februari 2014 12:01

Har fortfarande lite svårt att ta in att jag kan ha så pass tajta kläder på mej! :)

#hellyeahvadjagärmallig

Av Lisa - 6 februari 2014 10:33

Gillar texten, eller kanske budskapet i den snarare.

Det är okej att misslyckas liksom.


Här sitter jag på knä vid bordet, rastlös med en kopp kaffe inom en armlängds avstånd å funderar på hur jag ska lära mej det här med avkoppling.

Å hur jag ska få mej själv att inse att jag-Lisa är mer än det jag gör.

Att det är okej å vila å faktiskt gilla mej själv även när jag inte har tusentals bollar i luften.

Man behöver inte göra sitt bästa jämt, utan är värd att skära ner på åtaganden.

Det går väl som väntat inte särskilt bra, men om jag försöker tänka mej in i det hela borde processen redan va i rullning.


Jag vet att ingen är perfekt, men ändå är mitt krav på mej själv att vara just det jämt..?!

Mitt intellekt får liksom inget gensvar när ovissheten eller ångesten bara roffar åt sej utrymme.


Så fruktansvärt onödigt när man egentligen är medveten om hur lyckligt lottad jag verkligen är.

Med fina barn å en man som älskar mej å en hel stor familj med syskon å föräldrar som alltid finns.

Det är dags å vända, det ska gå, å fokusera vad som får mej att må bra å inte det som påverkar negativt. :D



Av Lisa - 6 februari 2014 07:47

Jomenvisst.
Torsdag å terapeut-tid klockan åtta.
Är redan här å blev tack å lov insläppt trots att jag glömt portkoden hemma.
Kan bli spännande å se vad detta ger.

Har akupunkturtid också lite senare å efter det kallar jobbet.

Barnen verkade nöjda med å göra comeback på förskolan efter över en vecka hemma.
De steg glatt upp å hann till å med duscha innan vi körde. ;)

Ha en bra torsdag.
Så hörs vi! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards