Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Lisa - 8 februari 2014 21:19

Martin är ute å svirar å barnen sover.
Jag å Dexter har bäddat ner oss med netflix som sällskap.
Efter att ha bläddrat varv efter varv har jag bestämt mej för å testa serien Sherlock.

Hoppas den gör skäl för hyllningarna å att jag vågar somna sen.
:)

I morron är en ny dag.
En bra sådan har jag bestämt.
Livet är för kort för å slöas bort på ångest! :)
Kram å gonatt! ;)

Av Lisa - 8 februari 2014 19:45

Älskade barn.
Jag gör allt vad jag kan för att ni ska ha det bra! <3


Har helt ärligt mått riktigt, riktigt uselt det senaste dygnet.
Ångestladdad till tusen å stressad inombords.
Inget särskilt har hänt.
Men ändå.
Det känns skit.

Ska lägga mej tidigt i kväll.
Å i morron bara måste det ha lagt sej...

Av Lisa - 8 februari 2014 18:22

Allvarligt talat.
4 ingredienser.
Svingod.
:)

Av Lisa - 8 februari 2014 15:56

Ett dagis-recept som Viggo varit i köket på förskolan å fått! :)

Av Lisa - 8 februari 2014 12:51

Tänkte försöka mej på att få lite mer ordning å struktur i livet genom att börja använda kalendern i telefonen.

Arbetstiderna är ju om inte annat ganska bra att ha tillgång till.

Det går väl sådär.
Hur gör man ni som kan å använder den här funktionen?

Av Lisa - 8 februari 2014 11:03

 

I dag har jag varit med Leo på hans gympa. :D

Jättekul å han var så duktig så. :)


Jajjamensan.

Ledig lördag å en fullbokad dag.

Gympa, pingis, kalas å sen ska Martin i väg framåt kvällningen.


Jag hoppas på å kunna slänga lite ögon på dagens OS-tävlingar å träna en rejält pass nånstans mitt i mellan allt. :)


Mycket mer har jag inte å berätta den lördag faktiskt.

Men jag återkommer säkerligen senare. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards