Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Lisa - 11 februari 2014 22:08

Alltså hörrni!
Fy f*n vad jag älskar å träna! :)
Jag känner mej piggare å gladare.

Har duschat å bäddat ner mej i soffan i väntan på TV4-sporten så jag äntligen ska få medalj-race från i dag.
Jag fullkomligt förkastar att viasat har rättigheterna till os, man kan ju inte ens se klipp utan viaplay.
Klart kan jag skaffa det, men jag blir aldrig färdig till det. :P

I morron ska jag jobba sju till fyra igen.
Sannerligen inget en deltidare som jag är van vid precis.
Jag är redan trött, men det är bara å kämpa på å fokusera på att jag får igen det nästa vecka så bjuder på en massa ledighet! ;)

Tack för i dag.
Kram å gonatt på er! ;)

Av Lisa - 11 februari 2014 18:51

Det känns inte som det är min dag i dag.
Hittar fortfarande ingen arbetsglädje(jo jag hade hoppats på direkt förändring. :()
Utan är mest matt.

Har precis betat av lite måsten å stod på city gross å rotade i plånboken å insåg att mitt gymkort inte fanns där.

Tack å lov låg det i träningsväskan så efter att ha letat runt efter parkering är jag nu installerad på motiva.
45 minuter för tidigt.

Men det ska bli gudaskönt å träna, å förhoppningsvis blir jag på bättre humör efteråt. :)

Av Lisa - 11 februari 2014 06:55

Har sovit som klubbad hela natten.
Så himla skönt som omväxling. :)
Jag ska jobba i dag, å hoppas att rutinen faller på plats lite.

Nu kör vi på en långdag å i kväll är det dags för ett efterlängtat Tabata-pass. :)

Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards