Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under februari 2014

Av Lisa - 27 februari 2014 10:31

Här låg vi å drog oss till kvar över nio i dag, mest jag som var trött(as always) men barnen tyckte nog också det var skönt å ligga kvar, även om de vaknade lika tidigt som alltid. :)

Men upp kom jag å frukosten, som blev väldigt sen i dag, har nästan precis dukats undan. :D


Dagen ska spenderas i lugn på hemmaplan(plus en tur till Ica såklart. :P).

Vardagsrummet fylls sakta men säkert av dinosaurier å vi ska spela Diamanten.

Skönt å bara umgås å vila lite inför helgens jobb.


Klockan 16 ska jag en vända till dagis å ha utvecklingssamtal med en av Viggo's pedagoger å förhoppningsvis blir det inte för mycket stress så jag hinner träna klockan sex sen. :)


Vi hörs igen om en stund. :)

Kram å hej!

Av Lisa - 26 februari 2014 21:37

Har varit aku-bakis hela eftermiddagen.
Avbokade träningen, slumrade en stund med ett barn på varje arm å fortsatte kvällen med å vara hemma med familjen.

Nu ska jag fira dagens framgångar med att inleda andra säsongen av Sherlock. ;)

I morron är vi lediga.
Hörs igen då! ;)

Av Lisa - 26 februari 2014 18:51

Onsdagar innebär Labyrint å mys med Viggo! ;)

Av Lisa - 26 februari 2014 17:18

I den här familjen är vi stor-konsumenter av kolsyrat vatten.
Har nästintill uteslutande köpt Ramlösa men testade fyra olika sorter av ica's egna under helgen.
Å jag måste säga att alla sorterna var överförväntan å supergoda. :)


Tummen upp från oss alltså!

Av Lisa - 26 februari 2014 15:02

Jo jag vet.
Det är sannerligen inget nytt det där med tröttheten å orkeslösheten.
Den har hängt med i åratal egentligen, å på högsta nivå nu på sistone.
Men jag ser en ljusning.
En möjlighet för återhämtning.
En tid då jag både kommer orka jobba å vara pigg å glad igen.
Håller alla tummar i världen för det.
Min familj förtjänar mej å jag förtjänar att orka!

Av Lisa - 26 februari 2014 14:34

 

Jag erkänner.

Jag är så pass bekväm att jag alltid använder sport-bh.

Avskyr skavande bågar å spännen som kliar.

Dock är det ju så att det inte särskilt snyggt när brottarryggen syns under vissa kläder, men inte ens när jag ska va riktigt finklädd mäktar jag med en vanlig bh.

Hur fult det än må vara.

Fatta att jag jublar nu när de flesta stora klädkedjorna tagit in det som kombinerar det bästa av världar.

Mjuka stabila varianter med smala, riktiga axelband.

Hurra till det säger jag. :)


(de på bilden kommer alla från cubus.)

Av Lisa - 26 februari 2014 06:08

Några som är pigga i dag. :)
(När de väl steg upp!)

Jag är trött som alltid å längtar efter min lediga torsdag.
Snart är det ljust ute å då brukar jag genast känna mej piggare.
Fram tills dess blir det ett par koppar morronkaffe. :)

Ha en bra dag! :)

Av Lisa - 25 februari 2014 22:37

Nerbäddad å redo för natt.
I morron ska det jobbas igen å tränas på kvällen. :)
Å lagas middag å spelas diamanten.
Där i mellan hörs vi såklart.
:D
Sov så gott!
Kram å gonatt!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards