Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under mars 2014

Av Lisa - 5 mars 2014 19:45

Fr.o.m Måndag jobbar jag i kommunens resurs å bokningsenhet.
Det innebär i enklare ordalag att jag ska arbeta dom fastanställd vikarie å hoppa runt överallt i kommunen där de behövs uskor! :)

Jag är överlycklig å längtar.
Det ska bli jätteskoj att träffa en massa nya människor å utföra det arbete som jag nånstans egentligen forfarande älskar.
Ser det som en chans att återfå arbetsglädjen igen å varva ner lite genom att inte ha något huvudansvar.

Första fokus blir att lösa allt praktiskt, med nytt schema å lönesystem.
Sen ska jag bara ha kul å jobbet! :)

Jobb · Lisa · Vardag
Av Lisa - 5 mars 2014 13:58

Jag hade räknat med att få underhålla en avundsjuk, mycket ensam å kompis-lös Leo under dagen här men så blev det sannerligen inte. :)

De har lekt som tokar, tillsammans, alla tre pojkarna här.

Himla skoj å se å lyssna på. :)


Vi ska snart till folktandvården här, å jag sitter mest å fördriver tiden nu.

När det besöket är gjort hoppas jag på en stunds ryggläge i sängen innan jag beger mej till träningen.

På hemväg därifrån ska jag inom jobbet å skriva ut ett mail med ett besked jag hoppas ska stilla min stress. :)


Hoppas ni har en bra tisdag å att ni har överseende med hattiga å hoppiga inlägg utan poäng. :P

Av Lisa - 5 mars 2014 12:41

Nya favoriter.


Shorts till pojkarna.

(köper jag varje år)

 

 

Å så ett par mönstrade byxor.

Precis sådär överdrivna som jag älskar. :D

 

 

 

www.meandi.se

Av Lisa - 5 mars 2014 10:02

 

Gårdagens vinstpott på temat färgglatt varav jag kammade hem två flaskor. :D


Halloj på er. :D

I dag fick jag tvinga upp mej själv ur sängen vid åtta.
Undrar när man ska vakna pigg om mornarna?

Barnen hade fövisso vaknat redan tjugo i sex, men vi låg som sej bör kvar å kollade på film alternativt slummrade i å med att vi är lediga. :)

Viggo har en kompis här å Leo har tandläkartid i eftermiddag annars ska vi mest ta dagen som den kommer.

Synd bara att det inte är lika härligt väder i dag som i går, men kan inte få allt eller hur? :)


Jag känner mej ändå märkligt nog hyperstressad i dag.

Vaknade med känslan å den verkar bestående.

Har fortfarande frågetecken att reda ut, men sen äntligen, kanske min själ kan få lite ro?


Tjugo över fem ska jag befinna mej på gymmet för ett cxworx+spinningpass.

Ända gången jag hinner dit denna veckan så jag ska verkligen ge järnet. :)


Nu ska jag palta på mej å bege mej ut å ordna lite för Lupus. :D


Vi hörs när jag är lite mindre spretig i tankar å känslor. :)

Kram å hej!


Av Lisa - 4 mars 2014 19:46

Vardagslyx! :)

Av Lisa - 4 mars 2014 17:48

Uppklädd för vinlotteri-träff! :)

Av Lisa - 4 mars 2014 15:33

Sandra matar å passar mina kids medan jag springer en runda sen byts vi av! :)

Motion trots uppbokad kväll å missad tabata. :D

Av Lisa - 4 mars 2014 14:51

Mamma, pappa, Viggo, Leo å Dexter!

Kan va det sötaste jag sett! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards